Авто

Subaru Forester змінив покоління та обзавівся гібридною версією

Японський компактний кросовер Subaru Forester вкотре змінив покоління. Прем’єра моделі шостої генерації відбулася у листопаді минулого року на автосалоні у Лос-Анджелесі. Поки представили лише американську версію новинки. У США «живі» продажі стартують до кінця весни.

Порівняно з попередником «шостий» Subaru Forester подорожчав на 2600 доларів. Саме це стало причиною різкого інтересу до моделі попереднього покоління. За даними американського підрозділу виробника, у березні попит на модель зріс удвічі. Протягом місяця продано 21 045 кросоверів.

Реклама

Новий Forester зберіг платформу SGP (Subaru Global Platform), але її доопрацювали. Жорсткість кузова на кручення збільшена на 10%. Також посилено кріплення підвіски, переналаштовано кермовий механізм та покращено шумоізоляцію. Зі зміною поколінь «американський» Forester додав 15 мм і сягає 4656 мм. Колісна база і дорожній просвіт не змінилися — 2670 та 221 мм відповідно.

В екстер’єрі з нового лише оптика. Передня двоярусна з ДХО та поворотниками у верхній частині та фарами у нижній. Задні ліхтарі відрізняються складною начинкою. У версії Sport — бронзовий декор. Головна обновка салону — вертикальний планшет мультимедійної системи, але базовій версії він не дістався.

Реклама

Під капотом — модернізований опозитний «атмосферник» робочим об’ємом 2,5 літри. Віддача агрегату — 183 к.с. та 241 Нм крутного моменту. У моделі попереднього покоління двигун видавав 185 к.с. та 239 Нм. Мотор поєднується із клиноцепним варіатором Lineatronic. Привід — стандартний повний.

На ринку новий Forester доступний в п’яти комплектаціях: Base, Premium, Sport, Limited і Touring. «Позашляхової» версії Wilderness модель шостого покоління не має. Але на американському ринку «суворий» кросовер п’ятого покоління продовжуватиме продавати паралельно з шостою генерацією.

Реклама

Базова версія з конвеєра укомплектована світлодіодними фарами, рейлінгами на даху та 17-дюймовими колісними дисками. У салоні — аналогові прилади з екраном діагоналлю 4,2 дюйми, двозонний клімат-контроль і два 7,0-дюймові дисплеї на центральній консолі. Також заявлено комплекс EyeSight нового покоління з покращеними адаптивним круїз-контролем, автогальмуванням та утриманням у смузі руху.

У версії Premium цей список доповнений світлодіодними протитуманками, панорамним люком, підігрівом передніх сидінь, бездротовою зарядкою для смартфона та позашляховою системою X-Mode. Екран мультимедійної системи збільшено до 11,6 дюйми.

Реклама

Новий Subaru Forester Sport отримав 19-дюймові колісні диски, переналаштовану підвіску та розширені комплекти EyeSight та X-Mode.Версія Limited — підігрів кермового колеса, 18-дюймові диски та систему безконтактного відкриття багажника. Топовий Forester Touring ще багатший. У його арсеналі вентиляція передніх та підігрів задніх сидінь, аудіосистема Harman Kardon, камери кругового огляду на диски діаметром 19 дюймів.

У США Subaru Forester шостого покоління оцінили від 29 695 до 39 995 доларів. Його попередник коштує 27 095 – 37 395 доларів. Пізніше американцям обіцяють гібридний Subaru Forester. Інформації про нього поки немає.

rewrite this content and keep HTML tags

Реклама

Японський компактний кросовер Subaru Forester вкотре змінив покоління. Прем’єра моделі шостої генерації відбулася у листопаді минулого року на автосалоні у Лос-Анджелесі. Поки представили лише американську версію новинки. У США «живі» продажі стартують до кінця весни.

Порівняно з попередником «шостий» Subaru Forester подорожчав на 2600 доларів. Саме це стало причиною різкого інтересу до моделі попереднього покоління. За даними американського підрозділу виробника, у березні попит на модель зріс удвічі. Протягом місяця продано 21 045 кросоверів.

Новий Forester зберіг платформу SGP (Subaru Global Platform), але її доопрацювали. Жорсткість кузова на кручення збільшена на 10%. Також посилено кріплення підвіски, переналаштовано кермовий механізм та покращено шумоізоляцію. Зі зміною поколінь «американський» Forester додав 15 мм і сягає 4656 мм. Колісна база і дорожній просвіт не змінилися — 2670 та 221 мм відповідно.

В екстер’єрі з нового лише оптика. Передня двоярусна з ДХО та поворотниками у верхній частині та фарами у нижній. Задні ліхтарі відрізняються складною начинкою. У версії Sport — бронзовий декор. Головна обновка салону — вертикальний планшет мультимедійної системи, але базовій версії він не дістався.

Під капотом — модернізований опозитний «атмосферник» робочим об’ємом 2,5 літри. Віддача агрегату — 183 к.с. та 241 Нм крутного моменту. У моделі попереднього покоління двигун видавав 185 к.с. та 239 Нм. Мотор поєднується із клиноцепним варіатором Lineatronic. Привід — стандартний повний.

На ринку новий Forester доступний в п’яти комплектаціях: Base, Premium, Sport, Limited і Touring. «Позашляхової» версії Wilderness модель шостого покоління не має. Але на американському ринку «суворий» кросовер п’ятого покоління продовжуватиме продавати паралельно з шостою генерацією.

Базова версія з конвеєра укомплектована світлодіодними фарами, рейлінгами на даху та 17-дюймовими колісними дисками. У салоні — аналогові прилади з екраном діагоналлю 4,2 дюйми, двозонний клімат-контроль і два 7,0-дюймові дисплеї на центральній консолі. Також заявлено комплекс EyeSight нового покоління з покращеними адаптивним круїз-контролем, автогальмуванням та утриманням у смузі руху.

У версії Premium цей список доповнений світлодіодними протитуманками, панорамним люком, підігрівом передніх сидінь, бездротовою зарядкою для смартфона та позашляховою системою X-Mode. Екран мультимедійної системи збільшено до 11,6 дюйми.

Новий Subaru Forester Sport отримав 19-дюймові колісні диски, переналаштовану підвіску та розширені комплекти EyeSight та X-Mode.Версія Limited — підігрів кермового колеса, 18-дюймові диски та систему безконтактного відкриття багажника. Топовий Forester Touring ще багатший. У його арсеналі вентиляція передніх та підігрів задніх сидінь, аудіосистема Harman Kardon, камери кругового огляду на диски діаметром 19 дюймів.

У США Subaru Forester шостого покоління оцінили від 29 695 до 39 995 доларів. Його попередник коштує 27 095 – 37 395 доларів. Пізніше американцям обіцяють гібридний Subaru Forester. Інформації про нього поки немає.