Авто Інформатор

Новини

У Geely Panda Mini EV з’явилася «гаряча» версія в стилістиці Micro

У Китаї відбулася прем’єра нової версії сіті-кара Panda Mini EV — Panda Mini EV Go Kart Edition. Від базової моделі вона відрізняється кузовним обвісом, натхненним автоспортом. «Родзинка» нової спецверсії — крило на задній кромці даху та яскрава рожева графіка у стилістиці «Форсажу» на кузові чорного, білого чи сірого кольору.

Оновлений передній бампер привертає увагу збільшеними повітрозабірниками та яскраво вираженим спліттером. На капоті з’явився набір крихітних плавців. Також серед відмінностей збільшені бічні спідниці та 14-дюймові колісні диски під розширеними колісними арками.

За рахунок нового кузовного обважування Panda Mini EV Go Kart Edition вийшов на 85 мм довшим, на 18 мм ширшим та на 85 мм вищим за базову модель. Габаритна довжина сіті-кара — 3150 мм. Розмір колісної бази залишився тим самим — 2015 мм.

У салоні з відмінностей лише вставки лососевого кольору з білими вкрапленнями на сидіннях. На передній панелі все без змін: 9,2-дюймова панель приладів та 8,0-дюймова «мультимедійка».

Технічно Go Kart Edition повторює базовий Panda Mini EV. У рух «гарячий» сіті-кар приводить той самий 41-сильний електродвигун з максимальним крутним моментом 110 Нм. Набір їздових режимів, як і налаштування шасі, не змінилися.

Інформації про тягову батарею немає. Стандартний Panda Mini EV використовує блок на 17,03 кВт•год, що забезпечує запас ходу до 200 км за китайським вимірювальним циклом CLTC.

Вартість Geely Panda Mini EV Go Kart Edition обіцяють озвучити пізніше. Нинішня лінійка, що складається зі звичайного Panda Mini EV, кросовера Panda Knight та спеціальних версій Yellow Duck і Dragon, доступна за ціною від 4134 до 7867 доларів.

rewrite this content and keep HTML tags

У Китаї відбулася прем’єра нової версії сіті-кара Panda Mini EV — Panda Mini EV Go Kart Edition. Від базової моделі вона відрізняється кузовним обвісом, натхненним автоспортом. «Родзинка» нової спецверсії — крило на задній кромці даху та яскрава рожева графіка у стилістиці «Форсажу» на кузові чорного, білого чи сірого кольору.

Оновлений передній бампер привертає увагу збільшеними повітрозабірниками та яскраво вираженим спліттером. На капоті з’явився набір крихітних плавців. Також серед відмінностей збільшені бічні спідниці та 14-дюймові колісні диски під розширеними колісними арками.

За рахунок нового кузовного обважування Panda Mini EV Go Kart Edition вийшов на 85 мм довшим, на 18 мм ширшим та на 85 мм вищим за базову модель. Габаритна довжина сіті-кара — 3150 мм. Розмір колісної бази залишився тим самим — 2015 мм.

У салоні з відмінностей лише вставки лососевого кольору з білими вкрапленнями на сидіннях. На передній панелі все без змін: 9,2-дюймова панель приладів та 8,0-дюймова «мультимедійка».

Технічно Go Kart Edition повторює базовий Panda Mini EV. У рух «гарячий» сіті-кар приводить той самий 41-сильний електродвигун з максимальним крутним моментом 110 Нм. Набір їздових режимів, як і налаштування шасі, не змінилися.

Інформації про тягову батарею немає. Стандартний Panda Mini EV використовує блок на 17,03 кВт•год, що забезпечує запас ходу до 200 км за китайським вимірювальним циклом CLTC.

Вартість Geely Panda Mini EV Go Kart Edition обіцяють озвучити пізніше. Нинішня лінійка, що складається зі звичайного Panda Mini EV, кросовера Panda Knight та спеціальних версій Yellow Duck і Dragon, доступна за ціною від 4134 до 7867 доларів.

Наверх