Нещодавно Aston Martin відклав випуск першого електромобіля з 2025 на 2027 рік. Але, як заявив в інтерв’ю Autocar керівник компанії Лоуренс Стролл, автомобілі із двигунами внутрішнього згоряння продовжать продавати й у 2030-ті роки. З його слів, клієнти Aston Martin бажають автомобілів зі «звуками та запахами» й для них завжди буде ринок. Це одна з причин, через яку відкладається випуск електромобілів бренду.
Як сказав Стролл, на електромобілі за ціною Aston Martin більше ажіотажу, ніж споживчого попиту, але перейти на електротягу їм все ж таки доведеться. Просто це займе більше часу ніж планувалося.
Свої майбутні моделі британці планують оснащувати електрифікованими двигунами V8 та V12. Компанія вкладає великі кошти у гібридну технологію. Це дозволить автомобілям бренду відповідати суворішим нормам шкідливих викидів. Зі слів Стролла, продавати гібриди планують доти, доки їх не заборонять.
Перехід світової автомобільної галузі на електромобілі виявився не таким простим швидким, як очікувалося. Процес гальмують непостійний попит, високі ціни та відсутність зарядної інфраструктури. У той же час деякі ринки переходять на електромобілі швидше за інші.
Наприклад, у США в першому кварталі 2024 року продажі електромобілів Volvo впали на 65%, тоді як Mustang Mach-e зросли на 77%. Але справжній бум спостерігався у сегменті гібридів. Продажі оновленого Toyota Prius збільшилися на 138%, гібридів Volvo — на 45%.
rewrite this content and keep HTML tags
Нещодавно Aston Martin відклав випуск першого електромобіля з 2025 на 2027 рік. Але, як заявив в інтерв’ю Autocar керівник компанії Лоуренс Стролл, автомобілі із двигунами внутрішнього згоряння продовжать продавати й у 2030-ті роки. З його слів, клієнти Aston Martin бажають автомобілів зі «звуками та запахами» й для них завжди буде ринок. Це одна з причин, через яку відкладається випуск електромобілів бренду.
Як сказав Стролл, на електромобілі за ціною Aston Martin більше ажіотажу, ніж споживчого попиту, але перейти на електротягу їм все ж таки доведеться. Просто це займе більше часу ніж планувалося.
Свої майбутні моделі британці планують оснащувати електрифікованими двигунами V8 та V12. Компанія вкладає великі кошти у гібридну технологію. Це дозволить автомобілям бренду відповідати суворішим нормам шкідливих викидів. Зі слів Стролла, продавати гібриди планують доти, доки їх не заборонять.
Перехід світової автомобільної галузі на електромобілі виявився не таким простим швидким, як очікувалося. Процес гальмують непостійний попит, високі ціни та відсутність зарядної інфраструктури. У той же час деякі ринки переходять на електромобілі швидше за інші.
Наприклад, у США в першому кварталі 2024 року продажі електромобілів Volvo впали на 65%, тоді як Mustang Mach-e зросли на 77%. Але справжній бум спостерігався у сегменті гібридів. Продажі оновленого Toyota Prius збільшилися на 138%, гібридів Volvo — на 45%.