Авто Інформатор

Новини

Водневий суперкар Alpine візьме участь у гонці «6 годин Спа»

Alpine привезе свій водневий суперкар Alpenglow на перегони «6 годин Спа» до Бельгії. Прототип з’явиться на трасі перед заїздом учасників, який відбудеться 11 травня. Основна мета «показу» — демонстрація амбіцій Alpine в «області дизайну та стійких інновацій щодо ультраспортивних дорожніх та трекових автомобілів». У компанії його називають «відправною точкою» всіх своїх майбутніх проєктів, технологій та проривів.

Презентація радикальної концепції Alpenglow відбулася на Паризькому автосалоні 2022 року. Жодних технічних подробиць про силову установку «воднюемобіля» немає. Відомо лише, що він буде оснащений електроприводом. Також Alpine заявляє, що двигун внутрішнього згоряння «збільшить задоволення від водіння у 10 разів».

Запускати Alpenglow в серію не планують. Прототип — лише демонстратор технічних та дизайнерських рішень, які з’являться в гоночних та дорожніх автомобілях Alpine наступного покоління.

Зовні він дещо відрізняється від концепту 2022 року. Зокрема, менш дивовижною передньою частиною кузова з піксельними фарами та аерооптимізованим розташуванням повітрозабірника. Скляний ліхтар у стилі LMP1 залишився на місці. Але наразі він увінчаний помітним повітрозабірником для охолодження двигуна, розташованого посередині ззаду.

За попередніми оцінками Alpine, маса Alpenglow складе 1000-1200 кг. Для порівняння спортивне купе А110 важить 1103 кг. Компенсувати вагу пари резервуарів для зберігання водню під тиском 700 бар дозволило широке використання вуглецевого волокна.

rewrite this content and keep HTML tags

Alpine привезе свій водневий суперкар Alpenglow на перегони «6 годин Спа» до Бельгії. Прототип з’явиться на трасі перед заїздом учасників, який відбудеться 11 травня. Основна мета «показу» — демонстрація амбіцій Alpine в «області дизайну та стійких інновацій щодо ультраспортивних дорожніх та трекових автомобілів». У компанії його називають «відправною точкою» всіх своїх майбутніх проєктів, технологій та проривів.

Презентація радикальної концепції Alpenglow відбулася на Паризькому автосалоні 2022 року. Жодних технічних подробиць про силову установку «воднюемобіля» немає. Відомо лише, що він буде оснащений електроприводом. Також Alpine заявляє, що двигун внутрішнього згоряння «збільшить задоволення від водіння у 10 разів».

Запускати Alpenglow в серію не планують. Прототип — лише демонстратор технічних та дизайнерських рішень, які з’являться в гоночних та дорожніх автомобілях Alpine наступного покоління.

Зовні він дещо відрізняється від концепту 2022 року. Зокрема, менш дивовижною передньою частиною кузова з піксельними фарами та аерооптимізованим розташуванням повітрозабірника. Скляний ліхтар у стилі LMP1 залишився на місці. Але наразі він увінчаний помітним повітрозабірником для охолодження двигуна, розташованого посередині ззаду.

За попередніми оцінками Alpine, маса Alpenglow складе 1000-1200 кг. Для порівняння спортивне купе А110 важить 1103 кг. Компенсувати вагу пари резервуарів для зберігання водню під тиском 700 бар дозволило широке використання вуглецевого волокна.

Наверх