Авто Інформатор

Новини

У європейської лінійки Mazda новий флагман – CX-80

Mazda представила новий флагманський кросовер для європейського ринку — CX-80. Це четверта модель бренду, основана на архітектурі Skyactiv Multi Solution Scalable із поздовжнім розташуванням двигуна та базовим заднім приводом. Раніше її отримали дворядні кросовери CX-60, CX-70 та трирядний CX-90. Останні два призначені на ринку Північної Америки, молодший CX-60, як і CX-80 для Європи.

Екстер’єр новинки виконаний в актуальному корпоративному стилі з компактними фарами та великою решіткою радіатора. При цьому капот у CX-80 помітно довший.

Габаритна довжина «європейського» флагмана — 4995 мм, ширина — 1890 мм, висота — 1710 мм. Розмір колісної бази — 3120 мм. Об’єм багажного відділення — 258 л. При складених спинках сидінь третього ряду — 687 л., другого та третього — 1971 л. Максимальна маса причепа, що буксирується — 2500 кг.

Салон CX-80 укомплектований покращеною версією аудіосистеми Mazda Harmonic Acoustics із 10 динаміками, як у молодшого СX-60. За доплату її замінять на преміальну Bose із 12 динаміками. На передній панелі два 12,3-дюймових дисплеї — панель приладів та мультимедійка. У шестимісній версії у другому ряду встановлено два окремі крісла, у семимісній — тримісний диван. У всіх рядах передбачені USB-C та індивідуальні дефлектори вентиляції.

Технічно CX-80 уніфікований з молодшим CX-60. Європейський флагман доступний 3,3-літровим 6-циліндровим турбодизелем, доповненим 48-вольтовим стартер-генератором. Віддача двигуна — 254 к.с. та 550 Нм крутного моменту. Працює агрегат у зв’язці з 8-ступінчастим «автоматом» та повним приводом. З місця до 100 км/год дизельний CX-80 спорядженою масою 2056 кг розганяється за 8,4 секунди. Максимальна швидкість сягає 219 км/год.

Плагін-гібридний CX-80 укомплектований 2,5-літровим 4-циліндровим бензиновим «атмосферником» (192 к.с., 261 Нм). Електромотором на 175 к.с. (270 Нм) інтегровано у 8-ступінчастий «автомат» . Сукупна віддача силової установки — 327 к.с. та 500 Нм крутного моменту. Привід — повний. Споряджена маса — 2165 кг. До 100 км/год плагін-гібрид прискорюється за 6,8 секунд та розвиває 195 км/год максимальної швидкості. Ємність 355-вольтової тягової батареї — 17,8 кВт•год. Запас ходу на електротязі — 60 км за європейським вимірювальним циклом WLTP.

У Європі продажі Mazda CX-80 розпочнуться у вересні. Прийом бронювань стартує у травні або на початку літа. У Німеччині плагін-гібридна версія кросовера коштуватиме від 55 350 євро, дизельна — від 59 050 євро.

rewrite this content and keep HTML tags

Mazda представила новий флагманський кросовер для європейського ринку — CX-80. Це четверта модель бренду, основана на архітектурі Skyactiv Multi Solution Scalable із поздовжнім розташуванням двигуна та базовим заднім приводом. Раніше її отримали дворядні кросовери CX-60, CX-70 та трирядний CX-90. Останні два призначені на ринку Північної Америки, молодший CX-60, як і CX-80 для Європи.

Екстер’єр новинки виконаний в актуальному корпоративному стилі з компактними фарами та великою решіткою радіатора. При цьому капот у CX-80 помітно довший.

Габаритна довжина «європейського» флагмана — 4995 мм, ширина — 1890 мм, висота — 1710 мм. Розмір колісної бази — 3120 мм. Об’єм багажного відділення — 258 л. При складених спинках сидінь третього ряду — 687 л., другого та третього — 1971 л. Максимальна маса причепа, що буксирується — 2500 кг.

Салон CX-80 укомплектований покращеною версією аудіосистеми Mazda Harmonic Acoustics із 10 динаміками, як у молодшого СX-60. За доплату її замінять на преміальну Bose із 12 динаміками. На передній панелі два 12,3-дюймових дисплеї — панель приладів та мультимедійка. У шестимісній версії у другому ряду встановлено два окремі крісла, у семимісній — тримісний диван. У всіх рядах передбачені USB-C та індивідуальні дефлектори вентиляції.

Технічно CX-80 уніфікований з молодшим CX-60. Європейський флагман доступний 3,3-літровим 6-циліндровим турбодизелем, доповненим 48-вольтовим стартер-генератором. Віддача двигуна — 254 к.с. та 550 Нм крутного моменту. Працює агрегат у зв’язці з 8-ступінчастим «автоматом» та повним приводом. З місця до 100 км/год дизельний CX-80 спорядженою масою 2056 кг розганяється за 8,4 секунди. Максимальна швидкість сягає 219 км/год.

Плагін-гібридний CX-80 укомплектований 2,5-літровим 4-циліндровим бензиновим «атмосферником» (192 к.с., 261 Нм). Електромотором на 175 к.с. (270 Нм) інтегровано у 8-ступінчастий «автомат» . Сукупна віддача силової установки — 327 к.с. та 500 Нм крутного моменту. Привід — повний. Споряджена маса — 2165 кг. До 100 км/год плагін-гібрид прискорюється за 6,8 секунд та розвиває 195 км/год максимальної швидкості. Ємність 355-вольтової тягової батареї — 17,8 кВт•год. Запас ходу на електротязі — 60 км за європейським вимірювальним циклом WLTP.

У Європі продажі Mazda CX-80 розпочнуться у вересні. Прийом бронювань стартує у травні або на початку літа. У Німеччині плагін-гібридна версія кросовера коштуватиме від 55 350 євро, дизельна — від 59 050 євро.

Наверх