Aston Martin більше не продаватиме стандартний DBX. У 2025 році він зникне з модельної лінійки. Клієнтам запропонують лише Aston Martin DBX707, який вважається найпотужнішим кросовером бренду.
У лінійці він з’явився у 2020 році та допоміг британській марці суттєво збільшив продажі. Нинішнє оновлення дозволить DBX707 залишатися популярним. Як повідомляється, дизайн кросовера переглянули відповідно до останніх модних тенденцій.
Зовнішньо оновлений DBX707 відрізняється новими дверними ручками. Коли автомобіль розблокований, вони висуваються назовні. Також нові у кросовера бічні дзеркала заднього виду.
Кузовна палітра доповнена п’ятьма новими відтінками: Epsilon Black, Helios Yellow, Sprint Green, Malachite Green та Aura Green. Також кросовер 2025 року доступний у кольорі Podium Green, який раніше був ексклюзивом для DBX707 ARM23 Edition.
Але всі основі зміни сталися в салоні. У DBX707 2025 року він натхненний DB12 та Vantage. По центру передньої панелі розташований 10,25-дюймовий екран мультимедійної системи з фірмовим програмним забезпеченням, підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. Від 12,3-дюймової панелі приладів і центральної консолі його відокремлює горизонтальна лінія.
На відміну від інших сучасних автомобілів класу люкс, в салоні DBX707 збереглося безліч кнопок та перемикачів. Зокрема, для регулювання нового керма, керування системою HVAC, налаштування підвіски, вибору їздового режиму та багато іншого. У стандартній комплектації заявлено 800-ватну аудіосистему з 14 динаміками. За доплату доступна аудіосистема Bowers & Wikins із 23 динаміками потужністю 1600 Вт.
На ринку оновлений Aston Martin DBX707 з’явиться у 2025 році. Новинку запропонують у трьох комплектаціях: Inspire Sport, Inspire Comfort і Q. Остання — спеціальна версія, зроблена на замовлення.
Під капотом залишився колишній 4,0-літровий V8 із подвійним турбонаддувом. Віддача двигуна не змінилася — 707 к.с. та 900 Нм крутного моменту. Працює він у зв’язці з 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Система повного приводу здатна перенаправляти 100% крутного моменту агрегату на задні колеса. Для кращої керованості кросовера переналаштували пневмопідвіску та перекалібрували електронні амортизатори.
За даними Aston Martin, новий DBX707 здатний розігнатися від 0 до 96 км/год за 3,1 секунди. Максимальна швидкість сягає 310 км/год. Справлятися з такою швидкістю допомагають стандартні карбоново-керамічні гальма: спереду 419 мм, ззаду — 391 мм. Стандартні легкосплавні колісні диски діаметром 22 дюйми, опціональні — 23 дюйми.
Серійне виробництво оновленого Aston Martin DBX707 запустять у другому кварталі 2024 року. Відвантаження розпочнеться у третьому кварталі. Ціни поки не оголошено. Актуальний DBX707 у США коштує від 245 085 доларів. Очікується, що оновлена версія буде на 5 тисяч дорожчою.
rewrite this content and keep HTML tags
Aston Martin більше не продаватиме стандартний DBX. У 2025 році він зникне з модельної лінійки. Клієнтам запропонують лише Aston Martin DBX707, який вважається найпотужнішим кросовером бренду.
У лінійці він з’явився у 2020 році та допоміг британській марці суттєво збільшив продажі. Нинішнє оновлення дозволить DBX707 залишатися популярним. Як повідомляється, дизайн кросовера переглянули відповідно до останніх модних тенденцій.
Зовнішньо оновлений DBX707 відрізняється новими дверними ручками. Коли автомобіль розблокований, вони висуваються назовні. Також нові у кросовера бічні дзеркала заднього виду.
Кузовна палітра доповнена п’ятьма новими відтінками: Epsilon Black, Helios Yellow, Sprint Green, Malachite Green та Aura Green. Також кросовер 2025 року доступний у кольорі Podium Green, який раніше був ексклюзивом для DBX707 ARM23 Edition.
Але всі основі зміни сталися в салоні. У DBX707 2025 року він натхненний DB12 та Vantage. По центру передньої панелі розташований 10,25-дюймовий екран мультимедійної системи з фірмовим програмним забезпеченням, підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. Від 12,3-дюймової панелі приладів і центральної консолі його відокремлює горизонтальна лінія.
На відміну від інших сучасних автомобілів класу люкс, в салоні DBX707 збереглося безліч кнопок та перемикачів. Зокрема, для регулювання нового керма, керування системою HVAC, налаштування підвіски, вибору їздового режиму та багато іншого. У стандартній комплектації заявлено 800-ватну аудіосистему з 14 динаміками. За доплату доступна аудіосистема Bowers & Wikins із 23 динаміками потужністю 1600 Вт.
На ринку оновлений Aston Martin DBX707 з’явиться у 2025 році. Новинку запропонують у трьох комплектаціях: Inspire Sport, Inspire Comfort і Q. Остання — спеціальна версія, зроблена на замовлення.
Під капотом залишився колишній 4,0-літровий V8 із подвійним турбонаддувом. Віддача двигуна не змінилася — 707 к.с. та 900 Нм крутного моменту. Працює він у зв’язці з 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Система повного приводу здатна перенаправляти 100% крутного моменту агрегату на задні колеса. Для кращої керованості кросовера переналаштували пневмопідвіску та перекалібрували електронні амортизатори.
За даними Aston Martin, новий DBX707 здатний розігнатися від 0 до 96 км/год за 3,1 секунди. Максимальна швидкість сягає 310 км/год. Справлятися з такою швидкістю допомагають стандартні карбоново-керамічні гальма: спереду 419 мм, ззаду — 391 мм. Стандартні легкосплавні колісні диски діаметром 22 дюйми, опціональні — 23 дюйми.
Серійне виробництво оновленого Aston Martin DBX707 запустять у другому кварталі 2024 року. Відвантаження розпочнеться у третьому кварталі. Ціни поки не оголошено. Актуальний DBX707 у США коштує від 245 085 доларів. Очікується, що оновлена версія буде на 5 тисяч дорожчою.