Авто

Новий Porsche Cayenne GTS став ще потужнішим

Porsche представила новий Cayenne GTS. Окрім зовнішніх змін, кросовер пережив декілька істотних технологічних поліпшень. Зовні модель 2025 року відрізняється збільшеним переднім повітрозабірником, червоними гальмівними супортами та тонованою оптикою.

Включений до стандартного оснащення пакет Sport Design Package затемнює деякі інші елементи екстер’єру. Зокрема, дверні пороги, розширювачі колісних арок та окантування вікон. У попередника ці елементи пофарбовані в колір кузова. Раніше чорні патрубки вихлопної системи наразі темно-бронзові. Доповнюють новий образ 21,0-дюймові колісні диски RS Spyder Design.

Реклама

У інтер’єрі кросовера 2025 року використана мікрофібра Race Tex. Зокрема, нею оздоблені дверні карти, кермо, стеля та центральні частини сидінь. До речі, останні регулюються у восьми напрямках. Крім того, клієнти зможуть обирати з двох колірних тем: Slate Grey та Carmine Red. Як і раніше, Cayenne GTS доступний в кузові кросовер та крос-купе.

Новий Porsche Cayenne GTS виявився потужнішим за попередника. Віддача стандартного двигуна V8 з подвійним турбонаддувом збільшена на 40 к.с. і 30 Нм крутного моменту, до  500 к.с. та 487 Нм. За даними виробника, це дозволяє прискорюватися від 0 до 96 км/год лише за 4,2 секунди. Максимальна швидкість сягає 275 км/год.

Реклама

Потужність агрегату відправляється на обидві осі через модернізовану восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Вона забезпечує швидше, ніж раніше перемикання у режимах Sport та Sport Plus.

Але ще більше модернізації зазнала підвіска автомобіля. Дорожній просвіт зменшений на 10 мм, порівняно з молодшими моделями Cayenne. На передній осі використані поворотні підшипники від топової версії Turbo GT. Це дозволило покращити кермування автомобілем. Система активної стабілізації крену запропонована за доплату. Крім того, Cayenne GTS Coupe отримав адаптивний задній спойлер та опціональну вихлопну систему з центрально розташованим патрубками.

Реклама

Споряджена маса нового Cayenne GTS не уточнюється. Його попередник важив 2247 кг. Новинці обіцяно три пакети, які дозволяють скинути до 25 кг.

Новий Porsche Cayenne GTS коштуватиме не менше 126 895 доларів, Cayenne Coupe — 131 495 доларів. У дилерів новинка з’явиться цієї осені. Бронювання почнуть приймати найблишчим часом.

Реклама

rewrite this content and keep HTML tags

Porsche представила новий Cayenne GTS. Окрім зовнішніх змін, кросовер пережив декілька істотних технологічних поліпшень. Зовні модель 2025 року відрізняється збільшеним переднім повітрозабірником, червоними гальмівними супортами та тонованою оптикою.

Включений до стандартного оснащення пакет Sport Design Package затемнює деякі інші елементи екстер’єру. Зокрема, дверні пороги, розширювачі колісних арок та окантування вікон. У попередника ці елементи пофарбовані в колір кузова. Раніше чорні патрубки вихлопної системи наразі темно-бронзові. Доповнюють новий образ 21,0-дюймові колісні диски RS Spyder Design.

Реклама

У інтер’єрі кросовера 2025 року використана мікрофібра Race Tex. Зокрема, нею оздоблені дверні карти, кермо, стеля та центральні частини сидінь. До речі, останні регулюються у восьми напрямках. Крім того, клієнти зможуть обирати з двох колірних тем: Slate Grey та Carmine Red. Як і раніше, Cayenne GTS доступний в кузові кросовер та крос-купе.

Новий Porsche Cayenne GTS виявився потужнішим за попередника. Віддача стандартного двигуна V8 з подвійним турбонаддувом збільшена на 40 к.с. і 30 Нм крутного моменту, до  500 к.с. та 487 Нм. За даними виробника, це дозволяє прискорюватися від 0 до 96 км/год лише за 4,2 секунди. Максимальна швидкість сягає 275 км/год.

Потужність агрегату відправляється на обидві осі через модернізовану восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Вона забезпечує швидше, ніж раніше перемикання у режимах Sport та Sport Plus.

Але ще більше модернізації зазнала підвіска автомобіля. Дорожній просвіт зменшений на 10 мм, порівняно з молодшими моделями Cayenne. На передній осі використані поворотні підшипники від топової версії Turbo GT. Це дозволило покращити кермування автомобілем. Система активної стабілізації крену запропонована за доплату. Крім того, Cayenne GTS Coupe отримав адаптивний задній спойлер та опціональну вихлопну систему з центрально розташованим патрубками.

Споряджена маса нового Cayenne GTS не уточнюється. Його попередник важив 2247 кг. Новинці обіцяно три пакети, які дозволяють скинути до 25 кг.

Новий Porsche Cayenne GTS коштуватиме не менше 126 895 доларів, Cayenne Coupe — 131 495 доларів. У дилерів новинка з’явиться цієї осені. Бронювання почнуть приймати найблишчим часом.