Авто Інформатор

Новини

Renault Master отримають в Україні нові варіанти трансформації

Розвізні автомобілі Renault Master користуються серед вітчизняних перевізників великою популярністю. І не випадково на цих шасі встановлюються різні кузовні надбудови і, що важливо, українського виробництва. І тому найсвіжіший приклад – машина з бортовою платформою від Заводу спецтехніки «Техкомплект», яку днями відвантажили замовнику з Тернопільської області.

Було обрано надміцне шасі Renault Master, розраховане на повну масу 4500 кг та корисне навантаження 2451 кг. В основі кузова завдовжки 3900 мм та завширшки 2200 мм лежить міцна металева рама.

При цьому сама надбудова є досить легкою. Борти заввишки 400 мм, відкидні з боків і ззаду, виготовлені з напірного алюмінієвого профілю завтовшки 25 мм. Підлога виконана з рифленої сталі. За кабіною встановлений трубчастий каркас, що захищає у разі зсуву вантажу. А з боків під платформою змонтовано протипідкатні бруси.

Зазначимо, що на українському ринку Renault Master пропонується у варіантах фургону, а також шасі під різні кузовні надбудови. Можна вибрати привід на передні або задні колеса. При цьому найвантажніші оснащуються двокатковим заднім ошиновуванням. Модель повною масою 4,5 т пропонується з колісною базою 4332 мм та двома варіантами по довжині шасі – L3 або L4, за рахунок різних задніх звисів.

Автомобілі комплектуються турбодизелем робочим об’ємом 2299 см куб., Причому в трьох варіантах потужності: 125 к. с. – передньопривідні машини; 150 та 160 к. с. (бітурбо), задньопривідні. Коробка передач – механічна, 6-ступенева

rewrite this content and keep HTML tags

Розвізні автомобілі Renault Master користуються серед вітчизняних перевізників великою популярністю. І не випадково на цих шасі встановлюються різні кузовні надбудови і, що важливо, українського виробництва. І тому найсвіжіший приклад – машина з бортовою платформою від Заводу спецтехніки «Техкомплект», яку днями відвантажили замовнику з Тернопільської області.

Було обрано надміцне шасі Renault Master, розраховане на повну масу 4500 кг та корисне навантаження 2451 кг. В основі кузова завдовжки 3900 мм та завширшки 2200 мм лежить міцна металева рама.

При цьому сама надбудова є досить легкою. Борти заввишки 400 мм, відкидні з боків і ззаду, виготовлені з напірного алюмінієвого профілю завтовшки 25 мм. Підлога виконана з рифленої сталі. За кабіною встановлений трубчастий каркас, що захищає у разі зсуву вантажу. А з боків під платформою змонтовано протипідкатні бруси.

Зазначимо, що на українському ринку Renault Master пропонується у варіантах фургону, а також шасі під різні кузовні надбудови. Можна вибрати привід на передні або задні колеса. При цьому найвантажніші оснащуються двокатковим заднім ошиновуванням. Модель повною масою 4,5 т пропонується з колісною базою 4332 мм та двома варіантами по довжині шасі – L3 або L4, за рахунок різних задніх звисів.

Автомобілі комплектуються турбодизелем робочим об’ємом 2299 см куб., Причому в трьох варіантах потужності: 125 к. с. – передньопривідні машини; 150 та 160 к. с. (бітурбо), задньопривідні. Коробка передач – механічна, 6-ступенева

Наверх