Словацька компанія Engler Automotive представила свій новий суперквадроцикл із 1200-сильним бензиновим двигуном V12 — Engler V12. Як стверджує голова та засновник компанії Віктор Енглер, дрібносерійне виробництво почнеться вже за рік. Щорічно планують випускати 13 екземплярів Engler V12. Вартість суперквадроцикла не уточнюється. З огляду на те, що він використовує технології суперкара і виглядає як суперкар, цінник буде відповідним.
В основі Engler V12 посилений титаном карбоновий монокок. До нього прикручені підрамники зі сплаву титану, хрому та молібдену, до яких кріпиться силовий агрегат та підвіска. Сама підвіска типово автомобільна. Спереду та ззаду — ковані алюмінієві подвійні поперечні важелі з амортизаторами, що регулюються.
Гальма — карбон-керамічні Brembo. На передній осі встановлені 410-міліметрові гальмівні диски з 6-поршневими супортами, на задній — 390 мм з 4-поршневими супортами. Колісні диски — 20-дюймові магнієві SMW. Шини — Michelin Pilot Sport Cup 2 (спереду розмірності 245/30 R 20, ззаду — 305/30 R 20).
Усередині вуглепластикової обшивки заховані активні аеродинамічні елементи. Компонування салону мотоциклетне: пасажир сидить за водієм. Сідла обтягнуті шкірою Art In Motion, з якої шиють сумочки Hermes. Від зустрічного вітру водія та пасажира захищає регульований по висоті вітрозахист. Звичних педалей у Engler V12. Управління тягою та гальмами винесено на кермо.
Робочий об’єм встановленого на задній осі двигуна V12 не поточнюється, як і виробник. Відомо, що з наддувом він видає 1200 к.с., без наддуву — на 500 к.с. менше. Працює мотор у парі з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач типу DCT (з двома зчепленнями) масою всього 30 кг. Як стверджується, це найлегша коробка такого типу у світі. Її розробили у Технологічному університеті Кошиці, Словаччина.
Розрахункова суха маса Engler V12 — 1200 кг. Тип приводу та динамічні характеристики поки не опубліковані.
rewrite this content and keep HTML tags
Словацька компанія Engler Automotive представила свій новий суперквадроцикл із 1200-сильним бензиновим двигуном V12 — Engler V12. Як стверджує голова та засновник компанії Віктор Енглер, дрібносерійне виробництво почнеться вже за рік. Щорічно планують випускати 13 екземплярів Engler V12. Вартість суперквадроцикла не уточнюється. З огляду на те, що він використовує технології суперкара і виглядає як суперкар, цінник буде відповідним.
В основі Engler V12 посилений титаном карбоновий монокок. До нього прикручені підрамники зі сплаву титану, хрому та молібдену, до яких кріпиться силовий агрегат та підвіска. Сама підвіска типово автомобільна. Спереду та ззаду — ковані алюмінієві подвійні поперечні важелі з амортизаторами, що регулюються.
Гальма — карбон-керамічні Brembo. На передній осі встановлені 410-міліметрові гальмівні диски з 6-поршневими супортами, на задній — 390 мм з 4-поршневими супортами. Колісні диски — 20-дюймові магнієві SMW. Шини — Michelin Pilot Sport Cup 2 (спереду розмірності 245/30 R 20, ззаду — 305/30 R 20).
Усередині вуглепластикової обшивки заховані активні аеродинамічні елементи. Компонування салону мотоциклетне: пасажир сидить за водієм. Сідла обтягнуті шкірою Art In Motion, з якої шиють сумочки Hermes. Від зустрічного вітру водія та пасажира захищає регульований по висоті вітрозахист. Звичних педалей у Engler V12. Управління тягою та гальмами винесено на кермо.
Робочий об’єм встановленого на задній осі двигуна V12 не поточнюється, як і виробник. Відомо, що з наддувом він видає 1200 к.с., без наддуву — на 500 к.с. менше. Працює мотор у парі з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач типу DCT (з двома зчепленнями) масою всього 30 кг. Як стверджується, це найлегша коробка такого типу у світі. Її розробили у Технологічному університеті Кошиці, Словаччина.
Розрахункова суха маса Engler V12 — 1200 кг. Тип приводу та динамічні характеристики поки не опубліковані.