Китайська компанія Hozon Auto, яка випускає автомобілі під брендом Neta, вивела на ринок новий середньорозмірний кросовер Neta L. На старті продажів новинку запропонують в чотирьох модифікаціях і всі вони з приставкою EREV. Цією абревіатурою позначають електромобілі зі збільшеним запасом ходу.
Neta L побудований на фірмовій платформі покоління 2.0. Габаритна довжина кросовера — 4770 мм, ширина — 1900 мм, висота — 1660 мм. Розмір колісної бази — 2810 мм. Коефіцієнт аеродинамічного опору кузова — 0,258 Cd.
Neta L оснащений п’ятьма радарами міліметрового діапазону, передньою камерою та чотирма камерами кругового огляду. Також в арсеналі кросовера 12 ультразвукових радарів та камера моніторингу водія. Як зазначається, салонна камера реалізує розширені функції допомоги при керуванні Neta AD. Серед них асистент паркування, адаптивний круїз-контроль та утримання в смузі руху.
Кросовер запропонують у п’яти кольорах: Magic Night Black, Comet White, Particle Blue, Juechen Silver та Comet White. Також доступний двоколірний варіант із чорним дахом.
Більшу частину передньої панелі займає подвійний екран, що складається з 15,6-дюймових дисплеїв: центральний та мультимедійна система. За D-подібним кермом схована повноцінна РК-панель приладів. Розважальний екран переднього пасажира з роздільною здатністю 2К оснащений чіпом Qualcomm Snapdragon 8155. Також в наявності аудіосистема Neta Sky Theater з 16 динаміками.
Салон кросовера трансформується залежно від бажань та потреб користувачів: режим сну, караоке, кемпінгу, SPA або перегляду на відкритому повітрі. Навіть є окремий режим для домашніх тварин.
Крім того, у розпорядженні пасажирів холодильник на 6,6 літра та складні столики на спинках передніх сидінь. Температура в салоні регулюється через мобільний додаток або голосовими командами.
Як уже згадувалося, всі доступні на даний час версії Neta L — електромобілі зі збільшеними запасом ходу (EREV). Силова установка одна на всіх — 1,5-літровий чотирициліндровий мотор потужністю 91 к.с. та 231-сильний електродвигун. Ємність акумуляторної батареї — 30 або 40 кВт•год. Запас ходу на електротязі становить 220 або 310 км за CLTC. Повний пробіг — 1300 км.
Літій-залізо-фосфатні блоки для Neta L постачає компанія CATL. Від 30% до 80% вони поповнюються за 19 хвилин. Це дозволяє Neta стверджувати, що Neta L — модель EREV, що найшвидше заряджається у світі.
У Китаї цінник кросовера коливається від 17 925 до 22 070 доларів. Базова версія Neta L з’явиться у продажу у серпні. Повністю електричну версію кросовера доведеться почекати трохи довше. «Батарейний» Neta L виробник пообіцяв «у майбутньому».
rewrite this content and keep HTML tags
Китайська компанія Hozon Auto, яка випускає автомобілі під брендом Neta, вивела на ринок новий середньорозмірний кросовер Neta L. На старті продажів новинку запропонують в чотирьох модифікаціях і всі вони з приставкою EREV. Цією абревіатурою позначають електромобілі зі збільшеним запасом ходу.
Neta L побудований на фірмовій платформі покоління 2.0. Габаритна довжина кросовера — 4770 мм, ширина — 1900 мм, висота — 1660 мм. Розмір колісної бази — 2810 мм. Коефіцієнт аеродинамічного опору кузова — 0,258 Cd.
Neta L оснащений п’ятьма радарами міліметрового діапазону, передньою камерою та чотирма камерами кругового огляду. Також в арсеналі кросовера 12 ультразвукових радарів та камера моніторингу водія. Як зазначається, салонна камера реалізує розширені функції допомоги при керуванні Neta AD. Серед них асистент паркування, адаптивний круїз-контроль та утримання в смузі руху.
Кросовер запропонують у п’яти кольорах: Magic Night Black, Comet White, Particle Blue, Juechen Silver та Comet White. Також доступний двоколірний варіант із чорним дахом.
Більшу частину передньої панелі займає подвійний екран, що складається з 15,6-дюймових дисплеїв: центральний та мультимедійна система. За D-подібним кермом схована повноцінна РК-панель приладів. Розважальний екран переднього пасажира з роздільною здатністю 2К оснащений чіпом Qualcomm Snapdragon 8155. Також в наявності аудіосистема Neta Sky Theater з 16 динаміками.
Салон кросовера трансформується залежно від бажань та потреб користувачів: режим сну, караоке, кемпінгу, SPA або перегляду на відкритому повітрі. Навіть є окремий режим для домашніх тварин.
Крім того, у розпорядженні пасажирів холодильник на 6,6 літра та складні столики на спинках передніх сидінь. Температура в салоні регулюється через мобільний додаток або голосовими командами.
Як уже згадувалося, всі доступні на даний час версії Neta L — електромобілі зі збільшеними запасом ходу (EREV). Силова установка одна на всіх — 1,5-літровий чотирициліндровий мотор потужністю 91 к.с. та 231-сильний електродвигун. Ємність акумуляторної батареї — 30 або 40 кВт•год. Запас ходу на електротязі становить 220 або 310 км за CLTC. Повний пробіг — 1300 км.
Літій-залізо-фосфатні блоки для Neta L постачає компанія CATL. Від 30% до 80% вони поповнюються за 19 хвилин. Це дозволяє Neta стверджувати, що Neta L — модель EREV, що найшвидше заряджається у світі.
У Китаї цінник кросовера коливається від 17 925 до 22 070 доларів. Базова версія Neta L з’явиться у продажу у серпні. Повністю електричну версію кросовера доведеться почекати трохи довше. «Батарейний» Neta L виробник пообіцяв «у майбутньому».