Great Wall Motor повністю розсекретила позашляховик Haval Raptor 2024 року. На ринку новинку запропонують у чотирьох комплектаціях: 102 Air, 102 Pro, 145 Pro та 145 Chuanyue. Цінник позашляховика коливається від 22 900 до 26 600 доларів.
Дизайн екстер’єру залишився тим самим. Хоча дорожній просвіт дещо збільшений — з 200 до 221 мм. На ті ж 21 мм новий Raptor вищий за попередника. У ширину позашляховик додав 34 мм.
Габарити моделі 2024 року — 4800 х 1950 х 1843 мм. Колісна база залишилася колишньою — 2738 мм. При цьому глибина броду, що долається, збільшена з 560 до 580 мм, кут в’їзду — з 24 до 25 градусів, кут з’їзду — з 30 до 32 градусів. Об’єм багажного відділення — 586 л. У салоні передбачено 44 місця для зберігання речей.
Єдине зовнішнє оновлення — два нових відтінки в кузовній палітрі. Покупці моделі 2024 року зможуть обрати Raptor у кольорі Storm Yellow або Ink Jiangnan Grey. Стандартні колісні диски діаметром 19 дюймів.
Інтер’єр Raptor не змінився, але тепер доступний у чорному кольорі. У стандартному оснащенні 12,3-дюймова панель приладів, 14,6-дюймовий дисплей центральний та 9,0-дюймовий проєкційний екран. Більш дорогі версії 145 Pro та 145 Chuanyue оснащені підігрівом рульового колеса, відеореєстратором, аудіосистемою з 10 динаміками та системою контролю якості повітря. Також в арсеналі топових модифікацій антивідблискове дзеркало заднього виду та набір похідних ліхтарів. Усі версії оновленого Haval Raptor оснащені системою допомоги при керуванні рівнями L2+, роботу якої забезпечують 11 датчиків.
Автомобіль укомплектований лпагін-гібридною системою повного приводу Hi4 від Great Wall. Вона складається з 1,5-літрового турбомотора GW4B15E та двох електродвигунів (по одному на осі). Максимальна потужність ДВЗ — 167 к.с., піковий крутний момент — 243 Нм. Передній електромотор видає 95 к.с. та 160 Нм, задній — 204 к.с. та 350 Нм. Коробка — двоступінчата DHT. Максимальна швидкість усіх версій — 190 км/год. У їздової електроніки сім режимів: стандартний, економічний, спортивний, сніг, пісок, бруд та повний привід.
Акумуляторний блок — літій-залізо-фосфатна ємністю 19,09 та 27,54 кВт•год. При підключенні до швидкісного терміналу акумулятор позашляховика заряджається від 30 до 80% ємності за 28 хвилин (при кімнатній температурі).
Версії 102 Air та 102 Pro проїжджають на електротязі 80 км за WLTP та прискорюються від 0 до 100 км/год за 6,0 секунд. У 145 Pro та 145 Chuanyue електричний пробіг складає 114 км, а час прискорення до 100 км/год — 6,2 секунди. За даними виробника, загальний запас ходу Haval Raptor перевищує 1000 км.
rewrite this content and keep HTML tags
Great Wall Motor повністю розсекретила позашляховик Haval Raptor 2024 року. На ринку новинку запропонують у чотирьох комплектаціях: 102 Air, 102 Pro, 145 Pro та 145 Chuanyue. Цінник позашляховика коливається від 22 900 до 26 600 доларів.
Дизайн екстер’єру залишився тим самим. Хоча дорожній просвіт дещо збільшений — з 200 до 221 мм. На ті ж 21 мм новий Raptor вищий за попередника. У ширину позашляховик додав 34 мм.
Габарити моделі 2024 року — 4800 х 1950 х 1843 мм. Колісна база залишилася колишньою — 2738 мм. При цьому глибина броду, що долається, збільшена з 560 до 580 мм, кут в’їзду — з 24 до 25 градусів, кут з’їзду — з 30 до 32 градусів. Об’єм багажного відділення — 586 л. У салоні передбачено 44 місця для зберігання речей.
Єдине зовнішнє оновлення — два нових відтінки в кузовній палітрі. Покупці моделі 2024 року зможуть обрати Raptor у кольорі Storm Yellow або Ink Jiangnan Grey. Стандартні колісні диски діаметром 19 дюймів.
Інтер’єр Raptor не змінився, але тепер доступний у чорному кольорі. У стандартному оснащенні 12,3-дюймова панель приладів, 14,6-дюймовий дисплей центральний та 9,0-дюймовий проєкційний екран. Більш дорогі версії 145 Pro та 145 Chuanyue оснащені підігрівом рульового колеса, відеореєстратором, аудіосистемою з 10 динаміками та системою контролю якості повітря. Також в арсеналі топових модифікацій антивідблискове дзеркало заднього виду та набір похідних ліхтарів. Усі версії оновленого Haval Raptor оснащені системою допомоги при керуванні рівнями L2+, роботу якої забезпечують 11 датчиків.
Автомобіль укомплектований лпагін-гібридною системою повного приводу Hi4 від Great Wall. Вона складається з 1,5-літрового турбомотора GW4B15E та двох електродвигунів (по одному на осі). Максимальна потужність ДВЗ — 167 к.с., піковий крутний момент — 243 Нм. Передній електромотор видає 95 к.с. та 160 Нм, задній — 204 к.с. та 350 Нм. Коробка — двоступінчата DHT. Максимальна швидкість усіх версій — 190 км/год. У їздової електроніки сім режимів: стандартний, економічний, спортивний, сніг, пісок, бруд та повний привід.
Акумуляторний блок — літій-залізо-фосфатна ємністю 19,09 та 27,54 кВт•год. При підключенні до швидкісного терміналу акумулятор позашляховика заряджається від 30 до 80% ємності за 28 хвилин (при кімнатній температурі).
Версії 102 Air та 102 Pro проїжджають на електротязі 80 км за WLTP та прискорюються від 0 до 100 км/год за 6,0 секунд. У 145 Pro та 145 Chuanyue електричний пробіг складає 114 км, а час прискорення до 100 км/год — 6,2 секунди. За даними виробника, загальний запас ходу Haval Raptor перевищує 1000 км.