Авто

Представлено новий спортивний Mercedes-Benz E-Class зі стандартною колісною базою

Mercedes-Benz E-Class нового, шостого покоління дебютував 25 квітня 2023 року. Рівно за рік німецька марка привезла на Пекінський автосалон нове покоління спортивної версії E-Class зі стандарною колісною базою. Представлено одразу три версії моделі вартістю від 63 370 до 77 900 доларів. Для порівняння, нинішній довгобазний E-Class «китайського» виробництва на місцевому ринку коштує від 62 000 до 82 770 доларів.

Оформленням передньої частини кузова новий спортивний E-Class нагадує Mercedes-Benz EQ. Зокрема, хромованою рамкою решітки радіатора та «інтелектуальними» фарами аналогічної форми. Задні ліхтарі у новому дизайні з елементами у вигляді трикутної зірки трохи більше, ніж у Mercedes-Benz S-Class. Решітка радіатора доступна у двох варіантах виконання. Дверні ручки — висувні. У задньому дифузорі два патрубки вихлопної системи по кутах.

Реклама

У новому поколінні колісна база E-Class збільшена на 22 мм до 2961 мм. При цьому габарити моделі становлять 4949 х 1880 х 1468 мм. Коефіцієнт лобового опору складає 0,23.

Салон оформлений у стилістиці Mercedes-Benz EQS та оздоблений шкірою, металом та деревом. Окремі елементи інтер’єру виготовлені з переробленої та відновлюваної сировини. У стандартній комплектації спортивного E-Class триекранная передня сенсорна панель «MBUX super screen». Доступні дві теми оформлення: класична та спортивна. Вони відрізняються кольором внутрішнього освітлення та графікою РК-панелі приладів.

Реклама

Щоб водій не відволікався на пасажирський екран, новий E-Class може зменшити його яскравість, використовуючи «режим конфіденційності». Також в арсеналі моделі пакет MBUX Entertainment Plus, підтримка 5G та цифрового ключа.

У поміч водієві передбачили автогальмування, утримання у смузі руху та інтелектуальне паркування. Система Attention Assist визначає сонливість та не сконцентрованність водія на дорозі.

Реклама

За попередньою інформацією, новий E-Class укомплектували двигуном 2.0T, 48-вольтовим стартер-генератором та 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач. З таким набором автомобіль прискорюється від 0 до 100 км/год за 7,5 секунд. Офіційно параметри потужності не оголошено.

Автомобіль отримав додаткову адаптивну безступеневу систему демпфування, покращену пневмопідвіску та систему активного кермового керування задніми колесами. У комфортному режимі, коли швидкість перевищує 120 км/год, кузов автомобіля автоматично опускається на 15 мм. При цьому задні колеса можуть повертатися на кут 4,5 градусів, зменшуючи діаметр повороту автомобіля до мінімальних 10,8 м.

Реклама

rewrite this content and keep HTML tags

Mercedes-Benz E-Class нового, шостого покоління дебютував 25 квітня 2023 року. Рівно за рік німецька марка привезла на Пекінський автосалон нове покоління спортивної версії E-Class зі стандарною колісною базою. Представлено одразу три версії моделі вартістю від 63 370 до 77 900 доларів. Для порівняння, нинішній довгобазний E-Class «китайського» виробництва на місцевому ринку коштує від 62 000 до 82 770 доларів.

Оформленням передньої частини кузова новий спортивний E-Class нагадує Mercedes-Benz EQ. Зокрема, хромованою рамкою решітки радіатора та «інтелектуальними» фарами аналогічної форми. Задні ліхтарі у новому дизайні з елементами у вигляді трикутної зірки трохи більше, ніж у Mercedes-Benz S-Class. Решітка радіатора доступна у двох варіантах виконання. Дверні ручки — висувні. У задньому дифузорі два патрубки вихлопної системи по кутах.

Реклама

У новому поколінні колісна база E-Class збільшена на 22 мм до 2961 мм. При цьому габарити моделі становлять 4949 х 1880 х 1468 мм. Коефіцієнт лобового опору складає 0,23.

Салон оформлений у стилістиці Mercedes-Benz EQS та оздоблений шкірою, металом та деревом. Окремі елементи інтер’єру виготовлені з переробленої та відновлюваної сировини. У стандартній комплектації спортивного E-Class триекранная передня сенсорна панель «MBUX super screen». Доступні дві теми оформлення: класична та спортивна. Вони відрізняються кольором внутрішнього освітлення та графікою РК-панелі приладів.

Щоб водій не відволікався на пасажирський екран, новий E-Class може зменшити його яскравість, використовуючи «режим конфіденційності». Також в арсеналі моделі пакет MBUX Entertainment Plus, підтримка 5G та цифрового ключа.

У поміч водієві передбачили автогальмування, утримання у смузі руху та інтелектуальне паркування. Система Attention Assist визначає сонливість та не сконцентрованність водія на дорозі.

За попередньою інформацією, новий E-Class укомплектували двигуном 2.0T, 48-вольтовим стартер-генератором та 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач. З таким набором автомобіль прискорюється від 0 до 100 км/год за 7,5 секунд. Офіційно параметри потужності не оголошено.

Автомобіль отримав додаткову адаптивну безступеневу систему демпфування, покращену пневмопідвіску та систему активного кермового керування задніми колесами. У комфортному режимі, коли швидкість перевищує 120 км/год, кузов автомобіля автоматично опускається на 15 мм. При цьому задні колеса можуть повертатися на кут 4,5 градусів, зменшуючи діаметр повороту автомобіля до мінімальних 10,8 м.