Авто

Buick представив два нові електричні концепти — седан Electra L та універсал Electra LT

На Пекінському автосалоні 2024 року дебютували два електричні концепти Buick. Один з них — розкішний середньорозмірний седан Electra L, другий — піднятий універсал Electra LT у стилі Shooting Brake. Обидві моделі побудовані на архітектурі GM Ultium та здатні проїхати понад 700 км без підзарядки.

Electra L досягає 5036 мм у довжину при колісній базі 3000 мм. Це робить його порівнянним за розміром BMW i5, Mercedes-Benz EQE та Tesla Model S. Дизайн седана натхнений концептом Buick Wildcat 2022 року. Але виглядає він витонченішим та ближчим до серії.

Реклама

«Родзинка» Electra L — світлодіодна графіка «розправлені крила» у передньому бампері та легкосплавні колісні диски турбінного типу. Гладкою задньою частиною кузова седан нагадує фастбек. Над світлодіодною смугою — вбудований спойлер. Дверні ручки у шоу-кара висувні. На місці традиційних дзеркал заднього виду встановлені маленькі камери. Ці рішення працюють на покращення аеродинаміки автомобіля.

Відмінна риса універсала Buick Electra LT — непомітні розширювачі крил, колеса з «титановою металевою бронею» та аеродинамічний багажник на даху. Адаптивна пневматична підвіска дає змогу збільшувати дорожній просвіт на висоту до 40 мм.

Реклама

Салон універсала укомплектований чотирма окремими сидіннями з подушками Surflex в оздобленні з екозамші. На передній панелі, за кермом, «плаваюча» вигнута цифрова панель приладів. Широкоформатний пасажирський екран ховається в ящик рукавичок. Також у розпорядженні водія панорамний проєкційний дисплей.

Ще одна цікава особливість — чайний столик у задній частині центральної консолі. Над головами пасажирів — світлочутливий панорамний люк. За приємну атмосферу в салоні відповідають інформаційно-розважальна система із підтримкою штучного інтелекту та система ароматизації повітря.

Реклама

Обидва концепти задньопривідні з одним електродвигуном потужністю 347 к.с. За даними виробника, запас ходу перевищує 700 км за китайським вимірювальним циклом CLTL. Який акумулятор забезпечує такий пробіг, не уточнюється.

За деякими даними, серійні версії концептів Electra L та Electra LT поповнять китайську лінійку Buick. Саме Китай є основним ринком американського бренду. У будь-якому випадку, виробництво електромобілів налагодять на спільному підприємстві SAIC-GM у Китаї.

Реклама

rewrite this content and keep HTML tags

На Пекінському автосалоні 2024 року дебютували два електричні концепти Buick. Один з них — розкішний середньорозмірний седан Electra L, другий — піднятий універсал Electra LT у стилі Shooting Brake. Обидві моделі побудовані на архітектурі GM Ultium та здатні проїхати понад 700 км без підзарядки.

Electra L досягає 5036 мм у довжину при колісній базі 3000 мм. Це робить його порівнянним за розміром BMW i5, Mercedes-Benz EQE та Tesla Model S. Дизайн седана натхнений концептом Buick Wildcat 2022 року. Але виглядає він витонченішим та ближчим до серії.

Реклама

«Родзинка» Electra L — світлодіодна графіка «розправлені крила» у передньому бампері та легкосплавні колісні диски турбінного типу. Гладкою задньою частиною кузова седан нагадує фастбек. Над світлодіодною смугою — вбудований спойлер. Дверні ручки у шоу-кара висувні. На місці традиційних дзеркал заднього виду встановлені маленькі камери. Ці рішення працюють на покращення аеродинаміки автомобіля.

Відмінна риса універсала Buick Electra LT — непомітні розширювачі крил, колеса з «титановою металевою бронею» та аеродинамічний багажник на даху. Адаптивна пневматична підвіска дає змогу збільшувати дорожній просвіт на висоту до 40 мм.

Салон універсала укомплектований чотирма окремими сидіннями з подушками Surflex в оздобленні з екозамші. На передній панелі, за кермом, «плаваюча» вигнута цифрова панель приладів. Широкоформатний пасажирський екран ховається в ящик рукавичок. Також у розпорядженні водія панорамний проєкційний дисплей.

Ще одна цікава особливість — чайний столик у задній частині центральної консолі. Над головами пасажирів — світлочутливий панорамний люк. За приємну атмосферу в салоні відповідають інформаційно-розважальна система із підтримкою штучного інтелекту та система ароматизації повітря.

Обидва концепти задньопривідні з одним електродвигуном потужністю 347 к.с. За даними виробника, запас ходу перевищує 700 км за китайським вимірювальним циклом CLTL. Який акумулятор забезпечує такий пробіг, не уточнюється.

За деякими даними, серійні версії концептів Electra L та Electra LT поповнять китайську лінійку Buick. Саме Китай є основним ринком американського бренду. У будь-якому випадку, виробництво електромобілів налагодять на спільному підприємстві SAIC-GM у Китаї.