Авто

У Пекіні дебютував новий «китайський» Passat

На Міжнародному автосалоні у Пекіні представлено нове покоління Volkswagen Magotan. Фактично це «клон» європейського Passat B9, але з унікальним дизайном та салоном. Екстер’єр Magotan розроблений у відповідності до новітньої мови дизайну Volkswagen і позиціонується як «молодіжна» модель.

Передню його частину прикрашають чорні грати радіатора з тривимірним ефектом. Від блискучої багатосмугової решітки попередника залишиться лише хромована декоративна планка.

Реклама

Також у Magotan матричні фари нової конструкції, наскрізні дверні ходові вогні та логотип Volkswagen, що світиться. Аналогічно оформлена й задня частина кузова. Також йому дісталися невеликий «качиний хвіст» та прихований вихлоп.

Реклама

На розмірі колісної бази зміна поколінь не вплинула. Вона, як і раніше, складає 2871 мм. Тоді як решта розмірів змінилася. Габарити нового Magotan — 4990 х 1854 х 1487 мм. Колісні диски — 19-дюймові. Шини — Goodyear Eagle F1 розмірності 245/40 R19.

У салоні напівсенсорне кермо та три екрани на передній панелі. Діагональ дисплея панелі приладів — 12,25 дюйма. По центру встановлений 15,0-дюймовий дисплей, з пасажирського боку — на 11,6 дюйма. Також в наявності проєкційний екран. Працює все це на чіпі Qualcomm Snapdragon 8155. Система підтримує CarPlay та CarLife. За перемикання коробки відповідає підрульовий важіль. Звільнене місце під центральною консоллю можна використовувати для зберігання речей. У передньому ряду є два порти Type-C.

Реклама

Моторна лінійка залишилася незмінною. Як і попередник новий Volkswagen Magotan у базовій версії використовує 1,5-літровий двигун потужністю 160 к.с., у топовій — 2,0-літровий на 220 к.с. Коробка в обох випадках — 7-ступінчаста роботизована з двома зчепленнями.

rewrite this content and keep HTML tags

Реклама

На Міжнародному автосалоні у Пекіні представлено нове покоління Volkswagen Magotan. Фактично це «клон» європейського Passat B9, але з унікальним дизайном та салоном. Екстер’єр Magotan розроблений у відповідності до новітньої мови дизайну Volkswagen і позиціонується як «молодіжна» модель.

Передню його частину прикрашають чорні грати радіатора з тривимірним ефектом. Від блискучої багатосмугової решітки попередника залишиться лише хромована декоративна планка.

Реклама

Також у Magotan матричні фари нової конструкції, наскрізні дверні ходові вогні та логотип Volkswagen, що світиться. Аналогічно оформлена й задня частина кузова. Також йому дісталися невеликий «качиний хвіст» та прихований вихлоп.

На розмірі колісної бази зміна поколінь не вплинула. Вона, як і раніше, складає 2871 мм. Тоді як решта розмірів змінилася. Габарити нового Magotan — 4990 х 1854 х 1487 мм. Колісні диски — 19-дюймові. Шини — Goodyear Eagle F1 розмірності 245/40 R19.

У салоні напівсенсорне кермо та три екрани на передній панелі. Діагональ дисплея панелі приладів — 12,25 дюйма. По центру встановлений 15,0-дюймовий дисплей, з пасажирського боку — на 11,6 дюйма. Також в наявності проєкційний екран. Працює все це на чіпі Qualcomm Snapdragon 8155. Система підтримує CarPlay та CarLife. За перемикання коробки відповідає підрульовий важіль. Звільнене місце під центральною консоллю можна використовувати для зберігання речей. У передньому ряду є два порти Type-C.

Моторна лінійка залишилася незмінною. Як і попередник новий Volkswagen Magotan у базовій версії використовує 1,5-літровий двигун потужністю 160 к.с., у топовій — 2,0-літровий на 220 к.с. Коробка в обох випадках — 7-ступінчаста роботизована з двома зчепленнями.