Polestar спільно з ізраїльською компанією StoreDot працює над покращенням швидкості зарядки та щільності зберігання енергії акумуляторних блоків своїх майбутніх електромобілів. Нещодавно бренд оголосив, що прототип Polestar 5 здатний заряджатися від 10 до 80% ємності лише за 10 хвилин. При цьому постійна потужність заряджання становить 310 кВт, пікова — понад 370 кВт.
Тестовий автомобіль був укомплектований блоком ємністю 77 кВт•год. Тоді серійний Polestar 5 отримає батарею на 100 кВт•год і підтримуватиме 800-вольтову архітектуру. Як повідомляється, акумуляторний блок електромобіля складається з XFC-елементів, у яких переважає кремній. Вони розроблені StoreDot спеціально для надшвидкої зарядки. Щільність зберігання енергії блоку становить 300 Вт/год/кг. За даними розробників, батарея на 100 кВт•год заряджатиметься за 10 хвилин на 320 км шляху. Всі доступні на цей час електромобілі за допомогою швидкісної зарядки за ті ж 10 хвилин поповнюються на 240 км.
Елементи XFC досі перебувають на експериментальній стадії розробки. За щільністю зберігання енергії їх можна порівняти з нікель-марганцево-кобальтовими (NMC). Останні — тип літій-іонних батарей, що найчастіше використовується у виробництві електромобілів.
Як заявляють у Polestar, під час тестів особлива увага приділялася керуванню температурою батареї. Вона залишалася гарною протягом усього випробування без додаткового охолодження. У компанії впевнені, що зможуть забезпечити аналогічну швидкість заряджання у своїх майбутніх серійних автомобілів. Зрештою час зарядки зрівняється з часом заправки ДВЗ.
rewrite this content and keep HTML tags
Polestar спільно з ізраїльською компанією StoreDot працює над покращенням швидкості зарядки та щільності зберігання енергії акумуляторних блоків своїх майбутніх електромобілів. Нещодавно бренд оголосив, що прототип Polestar 5 здатний заряджатися від 10 до 80% ємності лише за 10 хвилин. При цьому постійна потужність заряджання становить 310 кВт, пікова — понад 370 кВт.
Тестовий автомобіль був укомплектований блоком ємністю 77 кВт•год. Тоді серійний Polestar 5 отримає батарею на 100 кВт•год і підтримуватиме 800-вольтову архітектуру. Як повідомляється, акумуляторний блок електромобіля складається з XFC-елементів, у яких переважає кремній. Вони розроблені StoreDot спеціально для надшвидкої зарядки. Щільність зберігання енергії блоку становить 300 Вт/год/кг. За даними розробників, батарея на 100 кВт•год заряджатиметься за 10 хвилин на 320 км шляху. Всі доступні на цей час електромобілі за допомогою швидкісної зарядки за ті ж 10 хвилин поповнюються на 240 км.
Елементи XFC досі перебувають на експериментальній стадії розробки. За щільністю зберігання енергії їх можна порівняти з нікель-марганцево-кобальтовими (NMC). Останні — тип літій-іонних батарей, що найчастіше використовується у виробництві електромобілів.
Як заявляють у Polestar, під час тестів особлива увага приділялася керуванню температурою батареї. Вона залишалася гарною протягом усього випробування без додаткового охолодження. У компанії впевнені, що зможуть забезпечити аналогічну швидкість заряджання у своїх майбутніх серійних автомобілів. Зрештою час зарядки зрівняється з часом заправки ДВЗ.