Toyota планує відродити хетчбек Starlet, який випускався з 1973 до 1999 року. За даними Carscoops, такий автомобіль вже у розробці. Відповідає за цей проєкт спортивний підрозділ Toyota Gazoo Racing.
За деякими даними, розробка нового Starlet розпочалася досить давно. Хот-хетч ґрунтувався на глобальній архітектурі Daihatsu (DNGA). Але недавній скандал із фальсифікацією даних тестів безпеки відклав його запуск до 2026 року.
Як повідомив BestCar, відроджений Starlet орієнтований на ралі. Хот-хетч виступатиме в класі Rally 4 разом із Renault Clio, Peugeot 208 та Ford Fiesta. Очікується, що ралійна версія GR буде трохи більшою, за стандартний Starlet. Різниця в довжині складе 170 мм.
Зовні GR Starlet відрізнятиметься від стандартного хетчбека розширеними колісними арками, ширшою колією та агресивними бамперами, що нагадують GR Yaris та GR Corolla. За даними японських джерел, маса автомобіля складе лише 980 кг. Для порівняння, GR Yaris важить на 300 кг більше.
GT Starlet від Gazoo, як і GR Yaris та GR Corolla, отримає трициліндровий турбомотор. За деякими даними, його побудують на базі існуючого 1,6-літрового двигуна. Робочий об’єм агрегата можуть зменшити до 1,3 літра, потужність обмежити приблизно на 150 к.с. Це приблизно вдвічі менше, ніж у Yaris та Corolla. Новий хот-хетч запропонують як шестиступінчастою механічною, так і восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач.
На відміну від інших гарячих хетчбеків Toyota GT Starlet не отримає «розумний» повний привід. Потужність передаватиметься виключно на передню вісь.
У Японії вартість нового хот-хетчу складе від 16 000 до 18 000 доларів. Інформації про доступність GT Starlet на інших ринках наразі немає.
rewrite this content and keep HTML tags
Toyota планує відродити хетчбек Starlet, який випускався з 1973 до 1999 року. За даними Carscoops, такий автомобіль вже у розробці. Відповідає за цей проєкт спортивний підрозділ Toyota Gazoo Racing.
За деякими даними, розробка нового Starlet розпочалася досить давно. Хот-хетч ґрунтувався на глобальній архітектурі Daihatsu (DNGA). Але недавній скандал із фальсифікацією даних тестів безпеки відклав його запуск до 2026 року.
Як повідомив BestCar, відроджений Starlet орієнтований на ралі. Хот-хетч виступатиме в класі Rally 4 разом із Renault Clio, Peugeot 208 та Ford Fiesta. Очікується, що ралійна версія GR буде трохи більшою, за стандартний Starlet. Різниця в довжині складе 170 мм.
Зовні GR Starlet відрізнятиметься від стандартного хетчбека розширеними колісними арками, ширшою колією та агресивними бамперами, що нагадують GR Yaris та GR Corolla. За даними японських джерел, маса автомобіля складе лише 980 кг. Для порівняння, GR Yaris важить на 300 кг більше.
GT Starlet від Gazoo, як і GR Yaris та GR Corolla, отримає трициліндровий турбомотор. За деякими даними, його побудують на базі існуючого 1,6-літрового двигуна. Робочий об’єм агрегата можуть зменшити до 1,3 літра, потужність обмежити приблизно на 150 к.с. Це приблизно вдвічі менше, ніж у Yaris та Corolla. Новий хот-хетч запропонують як шестиступінчастою механічною, так і восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач.
На відміну від інших гарячих хетчбеків Toyota GT Starlet не отримає «розумний» повний привід. Потужність передаватиметься виключно на передню вісь.
У Японії вартість нового хот-хетчу складе від 16 000 до 18 000 доларів. Інформації про доступність GT Starlet на інших ринках наразі немає.