Авто Інформатор

Новини

Представлений автономний магістральний тягач Freightliner eCascadia

Daimler Truck вперше вирішив об’єднати в одній машині дві передові технології – нульові шкідливі викиди та автономне управління. За основу взято серійний магістральний тягач Freightliner eCascadia, який оснастили передовим обладнанням Torc Robotics – дочірньої компанії Daimler Truck, яка займається розробкою безпілотних автомобілів.

На даху можна побачити оригінальну аеродинамічну рампу, де знаходяться камери, лідари та радари. А сам блок керування, з потужним повітряним охолодженням, розташований безпосередньо в кабіні між сидіннями. Для живлення всього цього обладнання встановлено чотири додаткові акумулятори по 12В. У результаті Freightliner eCascadia відповідає максимальному, 4-му рівню автономності. Поки що це дослідний зразок, який планується поставити на виробництво вже 2027 року.

Зазначимо, що Daimler Truck тестує вантажівки з автономним керуванням ще з 2015 року. Freightliner Inspiration Truck став першим комерційним автомобілем із 2-го рівня автономності SAE, сертифікованим для доріг загального користування у США. А сьогодні проводяться активні випробування дизельних Freightliner Cascadia 4 рівня автономності. У 2023 році такі машини працювали в компаніях Schnider та СR England, доставляючи вантажі за маршрутом Фенікс – Оклахома-Сіті.

Що ж до базового Freightliner eCascadia, цей електричний тягач був запущений у серійне виробництво в 2022 році. І на сьогоднішній день ці машини пройшли сумарно понад 9 млн км, працюючи в 55 різних компаніях. Вони можуть комплектуватися різними варіантами батарей та ведучих осей, що забезпечує запас ходу 248, 352 або 368 км. На зарядку акумуляторів до 80% ємності потрібно близько 90 хвилин. Машини отримали запатентований силовий агрегат Detroit ePowertrain та оснащуються різними системами безпеки Detroit Assurance, включаючи автоматичне гальмування Active Brake Assist 5.

rewrite this content and keep HTML tags

Daimler Truck вперше вирішив об’єднати в одній машині дві передові технології – нульові шкідливі викиди та автономне управління. За основу взято серійний магістральний тягач Freightliner eCascadia, який оснастили передовим обладнанням Torc Robotics – дочірньої компанії Daimler Truck, яка займається розробкою безпілотних автомобілів.

На даху можна побачити оригінальну аеродинамічну рампу, де знаходяться камери, лідари та радари. А сам блок керування, з потужним повітряним охолодженням, розташований безпосередньо в кабіні між сидіннями. Для живлення всього цього обладнання встановлено чотири додаткові акумулятори по 12В. У результаті Freightliner eCascadia відповідає максимальному, 4-му рівню автономності. Поки що це дослідний зразок, який планується поставити на виробництво вже 2027 року.

Зазначимо, що Daimler Truck тестує вантажівки з автономним керуванням ще з 2015 року. Freightliner Inspiration Truck став першим комерційним автомобілем із 2-го рівня автономності SAE, сертифікованим для доріг загального користування у США. А сьогодні проводяться активні випробування дизельних Freightliner Cascadia 4 рівня автономності. У 2023 році такі машини працювали в компаніях Schnider та СR England, доставляючи вантажі за маршрутом Фенікс – Оклахома-Сіті.

Що ж до базового Freightliner eCascadia, цей електричний тягач був запущений у серійне виробництво в 2022 році. І на сьогоднішній день ці машини пройшли сумарно понад 9 млн км, працюючи в 55 різних компаніях. Вони можуть комплектуватися різними варіантами батарей та ведучих осей, що забезпечує запас ходу 248, 352 або 368 км. На зарядку акумуляторів до 80% ємності потрібно близько 90 хвилин. Машини отримали запатентований силовий агрегат Detroit ePowertrain та оснащуються різними системами безпеки Detroit Assurance, включаючи автоматичне гальмування Active Brake Assist 5.

Наверх