Компактний мінівен Honda Freed, що пропонується на ринку Японії, змінив покоління. Він став соліднішим і технологічнішим.
Модель третього покоління стала більш стриманою у порівнянні з попередником. У неї лаконічний дизайн передньої частини з новою решіткою радіатора, оригінальними світлодіодними фарами, масивними бамперами та коротким капотом. Також неординарно виглядають задні ліхтарі, з’явилися выштамповки з боків та рейлінги на даху.
Новий Honda Freed досягає в довжину 4310 мм при колісній базі 2740 мм. Його ширина і висота становлять 1695 та 1755 мм відповідно. Мінівен доступний у стандартній версії Air та посиленій Crosstar. На вибір запропонують п’яти та шестимісні конфігурації.
В оснащення салону входить нова цифрова панель приладів, мультимедійна система з більшим екраном. Мінівену зберегли фізичні кнопки, а важіль перемикання передач перемістили вище. В обробці використані міцні матеріали.
Freed доступний у бензиновій та гібридній версіях. Система e:HEV поєднує у собі 1,5-літровий двигун із двома електромоторами. Її віддача складає 135 к.с. Мінівен початкового рівня поставлятиметься з 1,5-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном, який працює в парі з коробкою передач CVT і видає 130 к.с. потужності.
На ринок Японії новинка вийде до кінця року. Вартість поки не оголошена, але очікується, що вона буде на рівні 15 000 доларів. Крім стандартних компанія пропонує спеціалізовані версії Freed для людей з інвалідністю.
rewrite this content and keep HTML tags
Компактний мінівен Honda Freed, що пропонується на ринку Японії, змінив покоління. Він став соліднішим і технологічнішим.
Модель третього покоління стала більш стриманою у порівнянні з попередником. У неї лаконічний дизайн передньої частини з новою решіткою радіатора, оригінальними світлодіодними фарами, масивними бамперами та коротким капотом. Також неординарно виглядають задні ліхтарі, з’явилися выштамповки з боків та рейлінги на даху.
Новий Honda Freed досягає в довжину 4310 мм при колісній базі 2740 мм. Його ширина і висота становлять 1695 та 1755 мм відповідно. Мінівен доступний у стандартній версії Air та посиленій Crosstar. На вибір запропонують п’яти та шестимісні конфігурації.
В оснащення салону входить нова цифрова панель приладів, мультимедійна система з більшим екраном. Мінівену зберегли фізичні кнопки, а важіль перемикання передач перемістили вище. В обробці використані міцні матеріали.
Freed доступний у бензиновій та гібридній версіях. Система e:HEV поєднує у собі 1,5-літровий двигун із двома електромоторами. Її віддача складає 135 к.с. Мінівен початкового рівня поставлятиметься з 1,5-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном, який працює в парі з коробкою передач CVT і видає 130 к.с. потужності.
На ринок Японії новинка вийде до кінця року. Вартість поки не оголошена, але очікується, що вона буде на рівні 15 000 доларів. Крім стандартних компанія пропонує спеціалізовані версії Freed для людей з інвалідністю.