У лінійці Aston Martin може з’явитися повнопривідний позашляховик, здатний конкурувати з Mercedes-Benz G-Class. Його збудують на базі Aston Martin DBX. Усередині компанії нову модифікацію називають Project Rambo. Це посилання до повнопривідного позашляховика Lamborghini LM002 з мотором V12, запозиченим у суперкара Countach.
Остаточне рішення про випуск авантюрного DBX ще не ухвалено. Глава Aston Martin Лоуренс Стролл чекає переконливе економічне обґрунтування появи такої моделі. Як очікується, у разі схвалення це буде розкішний автомобіль, що поєднує видатні позашляхові характеристики та продуктивність суперкара. Але постійним членом лінійки він не стане, а вийде тиражем 2500 одиниць.
За попередніми даними, Aston Martin 4×4 отримає той же 4,4-літровий V8 із подвійним турбонаддувом, який використовує Mercedes-AMG G63. У «Гелендвагена» він працює за схемою «м’який гібрид», видаючи 577 к.с. та 850 Нм крутного моменту. Це дозволяє спортивному G-Class прискорюватися від 0 до 96 км/год за 4,2 секунди. Позашляховик Aston Martin буде швидшим, в основному за рахунок меншої на 371,5 кг ваги.
Звичайний Aston Martin DBX також використовує двигун M177 від Mercedes-AMG. У DBX707 віддача агрегату складає 697 к.с. та 900 Нм. Виробництво базової версії кросовера завершиться 2025 модельним роком. У лінійці залишиться тільки потужніший варіант, здатний прискорюватися до першої «сотні» за 3,1 секунди та розвивати максимальну швидкість 310 км/год.
Нещодавно у G-Class з’явилася нова версія GT63 SE Performance з 4,0-літровим Twin-Turbo V8 та електродвигуном. Сукупна віддача моторів — 805 к.с. та 1420 Нм. Якщо Aston Martin отримає цю силову установку, Project Rambo стане найпотужнішим позашляховиком у світі з ДВЗ.
Коштуватиме такий «всюдихід» буде дорожче за DBX707, цінник якого до оновлення стартував з 245 085 доларів. Для порівняння, Mercedes-AMG G63 коштує приблизно 188 тисяч доларів.