У 2025 році Genesis запустить у серію новий електричний кросовер, який дозволить їй випередити конкурентів, таких як Cadillac, Porsche та Land Rover. Концепт, на який покладають такі великі надії, Hyundai Motor показала наприкінці березня на автосалоні в Нью-Йорку. На автошоу він з’явився за назвою Neolun. На ринку новинка очікується під назвою Genesis GV90.
За інформацією The Korean Car Blog, виробництво моделі розпочнеться у грудні наступного року. У Genesis його називають зразком інновацій, які «перевершують стандарти» та «втіленням позачасового дизайну та майстерності».
У концепту був повністю гладкий кузов, без будь-яких вигинів і хитромудрих ліній. Все просто та лаконічно. Автори називають такий дизайн «скороченим». Оптика у вигляді подвійних світових смуг, дах, що ширяє, камери на місці бічних дзеркал, двері без стійок і ручок. Плюс до цього, задні відкриваються проти руху, полегшуючи доступ до салону.
Незвичайно вирішено інтер’єр шоу-кара. Звичної панелі приладів у нього немає. Її функції покладено на великий дисплей інформаційно-розважальної системи, який виїжджає центром передньої панелі. У салоні застосовано вдосконалену «звукову архітектуру», що забезпечує концертне звучання. Досягти такого рівня звуку вдалося за рахунок «стратегічного» розташування динаміків.
Відомо, що Genesis GV90 стане першою моделлю на платформі Hyundai наступного покоління eM. Загалом на ній побудують 13 нових електромобілів. За розрахунками, використання нової архітектури дозволить скоротити витрати на електромобілі наступного покоління на 20%. Плюс до цього вона дозволяє встановлювати різні варіанти батарей (NCM та LFP) залежно від цілей.
Як повідомив раніше Hyundai Motor, річний обсяг виробництва Genesis GV90 складе 21 000 одиниць, GV80 — 68 000 од., GV70 — 40 000 од., а G80 — 51 000 од. До 2030 року південнокорейський концерн планує увійти до трійки найбільших виробників електромобілів. До кінця десятиліття продажі електромобілів брендів, які до нього входять, мають досягти 2 мільйонів одиниць.