Компанія Kenworth на нещодавній виставці ACT Expo у Лас-Вегасі презентувала інноваційний магістральний автопоїзд SuperTruck 2. Він розроблявся протягом 6 років за підтримки Міністерства економіки США.
Головною метою було підвищення ефективності на 100% порівняно з моделлю Т660 зразка 2009 року. Тільки уявіть, у підсумку вдалося досягти результату в 136%. Аеродинаміка була покращена на 48%, а ККД двигуна досягло рекордних 55,7% (стандартне значення для серійних вантажівок цього класу становить 47%).
На тягачі застосовується турбодизель Paccar MX-11 потужністю 440 к. с. та автоматизована коробка передач TX-12. З двигуном у парі працює генератор на 48V – так званий «м’який гібрид». Генератор заряджає новітні літій-іонні батареї, зокрема в режимі рекуперації.
Акумулятори живлять електричний вентилятор, електричне кермо, а також електричний насос для охолоджувальної рідини, який раніше мав механічний привід. Тільки один вентилятор двигуна може розвивати потужність 80 к. с.
У результаті витрату пального автопоїзда довели до 18,38 л на 100 км. Завдяки передовим технологіям його полегшили на 3175 кг (1814 кг припало на тягач і 1360 кг на причіп) і тепер він важить лише 11 838 кг.
Свій внесок зробили й 10 концептуальних шин, які на 160 кг легші за звичайні і мають нижчий опір коченню – 4.2 (за шкалою СRR) проти 5,0 у стандартних. Загальне зниження ваги дало можливість використати менший паливний бак – на 302 л, що забезпечує той самий запас ходу.
Окремо слід зазначити передову конструкцію кабіни – з центральним розташуванням місця водія та новим спальником. Дизайном машина нагадує швидкісний потяг.
Своєю оригінальною формою, з інтегрованим капотом та закритими колесами, кабіна зобов’язана не в останню чергу силового агрегату, який розмістили між балками рами, опустили та розташували за передньою віссю. SuperTruck 2 також отримав адаптивну підвіску коліс з можливістю регулювання величини дорожнього просвіту.