Національний оператор газотранспортної системи днями отримав партію вахтових автобусів, випущених вітчизняним підприємством “Ком-Транс-Сервіс” (Polycar).
На шасі IVECO Eurocargo ML110-250 (4×4) встановлений кузов-фургон, в якому розташовані 22 крісла з триточковими ременями безпеки.
Посадка-висадка проводиться через двоє дверей – праворуч по борту та в кормі. Під стелею встановлені багажні полиці. Всередині є рідинний та повітряний обігрівачі, кондиціонер, а також переговорний пристрій з кабіною водія.
Надбудова виготовлена з цілісних сендвіч-панелей, фанерованих зовні та всередині зносостійким алюкомпозитним матеріалом. Усередині знаходиться 40 мм шар теплоізоляції.
Шасі IVECO Eurocargo ML110-250 розраховане на повну масу 11 т і оснащується турбодизелем потужністю 250 к. с.
Відмінну прохідність на місцевості забезпечують повний привід, блокування диференціалів на передньому та задньому мостах, солідний дорожній просвіт, а також позашляхові шини.
Крім того, автомобіль обладнаний посиленим переднім бампером зі сталевим захистом двигуна знизу, рухомими підніжками, які не бояться перешкод, а також ґратами на фарах.