Авто Інформатор

Новини

Автобус для бездоріжжя Torsus Praetorian отримав понад 50 змін

Унікальний у своєму роді позашляховий автобус Torsus Praetorian, розроблений Pulsar Expo – чеською компанією з українським корінням, у 2024 році отримав понад півсотні технічних удосконалень, повідомляе Power Progress.

Машина має додатковий індекс TG3 і відрізняється, перш за все, суттєво переробленим шасі MAN TGM. Між шасі та кузовом з’явилися гумові напівсферичні елементи, які значно гасять вібрації, що передаються від дороги. Передня і задня підвіска тепер пневматична. У результаті автобус із досить високим центром ваги став більш стійким та комфортабельним на ходу. Спереду та ззаду також застосовуються 19,5-дюймові гальмівні диски.

Були покращені системи кондиціювання та опалення. У 35-місному салоні пропонується до 14 конфігурації сидінь. Помітно змінилося робоче місце водія: встановлені нова панель приладів, з клавішею електричного стоянкового гальма, багатофункціональне кермо, інший селектор АКП на рульовій колонці. Завдяки новим дзеркалам та бічним вікнам було покращено оглядовість. В оснащення входять система допомоги для руху заданою смугою, датчики дощу та світла. Передня маска, виконана, як і весь кузов, із композитних матеріалів, тепер піднімається на 30 см вище, що підвищило зручність обслуговування.

На Torsus Praetorian встановлено 6,9-літровий двигун MAN D0836 LFLAO потужністю 290 к. с. с. і максимальним крутним моментом 1150 нм при 1200 – 1750 об/хв. З ним у парі працює автоматична 12-ступенева коробка передач MAN Tipmatic. Водій однією кнопкою може вибрати один із шести режимів руху. Серед них економічний Efficiency Mode, а також Emergency Mode, для більш швидкого перемикання передач на підвищених оборотах, що покращує розгінну динаміку при аварійно-рятувальних операціях. Відмінну прохідність автобусу забезпечує повний привід, міжосьові та міжколісні диференціали, що блокуються, солідний дорожній просвіт в 389 мм, а також позашляховы шини.

Зазначимо, що днями два автобуси Torsus Praetorian TG3 в оперативно-рятувальному виконанні було передано столичній службі ДСНС. Поставку організувало Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ).

Наверх