Сьогодні, 1 серпня, з’явилися офіційні фотографії розвізних автомобілів Volkswagen Transporter і Сaravelle сьомого покоління. Машини стали більш місткими та вантажопідйомними, і вперше будуть запропоновані з трьома типами силових установок: TDI, eHybrid та чисто електро.
Transporter збільшився у розмірах порівняно з T6.1: довжина складає 5050 мм (+146 мм), ширина – 2032 мм (+128 мм). Колісна теж стала більшою – 3100 мм (+97 мм). Буде запропонований і довгобазний варіант – 3400 мм. Ширину між задніми арками довели до 1392 мм (+148 мм), що полегшує розміщення європалетів. Довжина вантажного відсіку у стандартній версії – 2602 мм (+61 мм), а у довгобазній – 3002 мм. Збільшився і корисний обсяг вантажного відсіку фургона: 5,4 м куб., а в машині з довгою базою та високим дахом – 9,0 м куб. Вантажопідйомність тепер сягає 1,33 т. При цьому Transporter може працювати з причепом повною масою до 2,8 т (раніше – 2,5 т).
Transporter пропонується у трьох кузовних варіантах: вантажний фургон, у тому числі версія Plus (з другим рядом сидінь), вантажопасажирський Kombi та бортовий з дворядною кабіною. А Сaravelle доступна в 9-місному виконанні, в тому числі з подовженою базою. Підготовлено й версію для поганих доріг – PamAmericana.
Турбодизельні двигуни мають три варіанти потужності: 110, 150 та 170 к. с. Також з’явився й plug-in гібрид eHybrid в 232 к. с. А незабаром лінійку доповнять суто електричні силові агрегати: потужністю 136, 218 і 286 r. с. Дизельні та гібридні машини мають передній привід. Повний привід 4MOTION доступний як опція з мотором від 150 к. с. Електричні авто поки будуть задньопривідними, хоча для них теж готують повний привід. З двигуном TDI потужністю 170 к. с. стандартно пропонується 8-ступеневий “автомат”, який також є обов’язковим для гібрида та “електричок”.
Відзначимо ширший список стандартного обладнання Transporter. Це LED фари та задні ліхтарі, електронний ручник (з клавішею на передній панелі та функцією Auto Hold), цифрова панель приладів Digital Cockpit (12-дюймів) та мультимедійна система (екран 13 дюймів) з DAB+, Apple Car Play та Android Auto. Сюди також додамо багатофункціональне кермо, безключовий доступ, систему Lane Assist, систему автоматичного екстреного гальмування, систему динамічного відображення дорожніх знаків, а також датчик дощу. Фургон стандартно оснащений перегородкою, а версія Kombi – вікнами ззаду, трьома окремими сидіннями в другому ряду та аудіосистемою з шістьма динаміками замість чотирьох.
Сaravelle у базовій версії Life отримала знімний третій ряд сидінь, тканинну оббивку, а також бічні та віконні подушки безпеки в кабіні. Тут також аудіосистема на 10 динаміків, кондиціонер, додаткові USB-роз’єми. Зовнішні відмінності – бампери, корпуси дзеркал та ручки дверей, пофарбовані в колір кузова. У комплектацію входять 16-дюймові легкосплавні диски. Більш дороге виконання Style відрізняється хромованими накладками, матричними світлодіодними фарами, тонованим заднім склом, тризонним кондиціонером і 17-дюймовими дисками. За доплату пропонується панорамний дах та аудіосистема Harman Karbon на 14 динаміків.
Версія для поганих доріг – PanAmericana доступна як для Transporter, так і Сaravelle. Її відрізняють захисні накладки на порогах і колісних арках, міцніший передній бампер та 19-дюймові колеса. Усередині – ексклюзивна тканинна оббивка з логотипом моделі та вставки з нержавіючої сталі з підсвічуванням на порогах.