У рамках автосалону IAA Transportation 2024, що проходить з 17 по 22 вересня в Ганновері, відбулася європейська прем’єра одразу двох електричних моделей від Maxus – пікапа eTerron та легкого розвізного фургона e-Deliver 5. Організаторами стенду Maxus стала компанія RSA, яка є імпортером автомобілів Maxus у Норвегії, Швеції, Данії, Фінляндії, Польщі, Україні, Німеччині, Ісландії, Фарерських островах та Гренландії.
Пікап eTerron став другим електричним пікапом Maxus і першим повнопривідним. Солідна, 5,5-метрова машина оснащена двома електромоторами (для передніх та задніх коліс) сумарною потужністю 325 кВт. Їх живлять літій-залізо-фосфатні батареї на 102 кВт.год. Останні розташовані за технологією Tetris, що добре економить місце. Запас ходу сягає 430 км (WLPT). На зарядку від 20 до 80% ємності від станції 115 кВт йде всього 40 хвилин. Пікап має вантажопідйомність 620 кг і може працювати з причепом повною масою до 3,5 т. Від 0 до 100 км/год автомобіль розганяється всього за 5,8 с.
Розвізний електрофургон e-Deliver 5 позиціонується між моделями e-Deliver 3 та e-Deliver 7. Він має вантажопідйомність 1200 кг та об’єм вантажного відсіку 6,6/7,6 м куб. Завантаження-розвантаження полегшують зсувні двері з обох бортів і задні двостулкові двері, що відкриваються на 180 град. Електромотор з піковою потужністю 120 кВт і максимальним крутим моментом 240 Нм живлять батареї ємністю 64 кВт.ч. Запас ходу складає 335 км (WLPT). У комплектацію входять адаптивний круїз-контроль, система утримання на смузі руху, камери кругового огляду 360 град., парк-тронік, динамічний визначник дорожніх знаків обмеження швидкості.