Авто Інформатор

Новини

Найпопулярніша вантажівка Північної Америки отримала наступника

Компанія Freightliner, підрозділ Daimler Truck North America, анонсувала магістральні тягачі Cascadia п’ятого покоління. Зазначимо, що Casсadia за майже два десятиліття виробництва стала найпопулярнішою вантажівкою важкого класу (Сlass 8) у Північній Америці. За весь час реалізовано понад мільйон одиниць.

Нова Cascadia стала безпечнішою та економічнішою. Почнемо з того, що платформа Detroit Assurance Suite of Safety Systems отримала більшу обчислювальну потужність, нову камеру та чотири нові датчики ближнього радіусу дії, а також один модернізований датчик далекого радіусу.

П’ять поколінь Freightliner Cascadia

Це дало можливість встановити наступні системи: автоматичного екстреного гальмування Active Brake Assist 6, контролю за рухом по смузі Active Line Assist 2, стеження за уважністю водія Attentive Drive Protection, а також сканування сліпих зон при повороті Side Guard Assist 2.

З’явилася нова інтелектуальна система управління гальмуванням (IBCS) із функцією Comfort Braking – розподіляє гальмівне зусилля, контролює знос накладок та проводить моніторинг продуктивності. Ще одна нова функція – Endurance Braking плавно задіює моторне гальмо з робочими гальмівними механізмами, що також зменшує їх знос.

На Сascadia встановлюються інтелектуальні світлодіодні фари Dual Stage – з кращою міцністю, швидким усуненням конденсату, ширшим світловим променем і функцією автоматичного дальнього світла. Також машини отримали систему камер MirrorCam замість традиційних дзеркал.

Завдяки покращеній аеродинаміці витрата пального зменшилася на 1,9%. У цьому заслуга нового дизайну капота, інших дефлекторів в передніх стійках і повітроводів в бампері. Як опція пропонується бампер Max Aero, який ще ефективніше оптимізує повітряні потоки, зокрема під днищем. Порівняно з Cascadia першого покоління паливна економічність сягає 35%.

Особлива увага у новій машині приділена телематичній платформі Detroit Connect, яка дозволяє передавати більше інформації як для водія, так і для диспетчерів автопарку. Тут варто відзначити низку нових функцій. Це віддалене блокування та розблокування, геозонування, а також можливість здійснення відеофіксації (Detroit Connect Video Capture 2.0), як в автоматичному режимі, так і на вимогу водія.

Виробництво тягачів Freightliner Cascadia п’якого покоління на заводах у США та Мексиці розпочнеться із середини 2025 року.

Наверх