Авто Інформатор

Новини

Hyundai презентувала свій найбільший електричний кросовер (фото)

Після тривалої рекламної кампанії Hyundai представила довгоочікуваний трирядний електричний кросовер Ioniq 9. Новинка є аналогом Kia EV9 і складе конкуренцію на ринку Tesla Model X, BMW iX.

Зовні Ioniq 9 повторює концепт SEVEN, представлений кілька років тому. У нього атлетичний кузов, трохи похилий дах, товсті D-стійки, оптика з параметричними пікселями та квадратні колісні арки. У кросовера вбудовані дверні ручки та 19-дюймові колісні диски з багатоспицевим дизайном (за доплату доступні 20- та 21-дюймові). Коефіцієнт лобового опору Hyundai 0,259. Доступно 16 варіантів кольорів для кузова.

Це перший Hyundai, який відмовився від антени на даху і натомість використовує лобове скло для GPS та супутникового радіо, приладову панель для підключених автомобільних сервісів та скло задніх дверей для радіо FM/AM. Кабіна кросовера досить простора та оснащена відповідно до останніх тенденцій у цьому сегменті ринку.

Є великий вигнутий екран, який поєднує в собі 12-дюймову цифрову панель приладів і 12-дюймовий дисплей мультимедійної системи. Ioniq 9 оснащений аудіосистемою Bose із вісьмома динаміками, портами USB-C та системою фонового освітлення. Доступний широкий перелік систем допомоги водієві, а також помічників безпеки. Серед них Forward Collision-Avoidance Assist 2, Lane Keeping Assist, Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, Safe Exit Warning, Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist і High Beam Assist. Також кросовер оснащений 10 подушками безпеки.

Оздоблення кабіни виконано екологічно чистими матеріалами, у тому числі перероблену ПЕТ-тканину і екооброблену шкіру. Ioniq 9 буде пропонуватися в шести- і семимісцевій конфігурації. Сидіння другого ряду оснащені функцією повороту, як у EV9.

Передбачено три варіанти новинки: Long Range RWD, Long Range AWD та Performance. Крім зовнішніх відмінностей передбачені також і технічні. Так, версія Long Range оснащена одним електромотором на задній осі, який видає 214 к.с. потужності та 350 Нм крутного моменту. Запас ходу кросоверу 620 км забезпечує батарея на 110,3 кВтг.

Варіант Long Range AWD отримав додатковий двигун на передній осі, який додає 94 к.с. та 255 Нм. На вершині діапазону знаходиться Ioniq 9 Performance, оснащений парою електромоторів потужністю 214 к.с. Ця версія моделі може розігнатися місця до «сотні» за 5,2 секунд, тоді як Long Range AWD потрібно 6,7 секунд, щоб досягти тієї ж позначки, а Long Range RWD – 9,4 секунд. Максимальна швидкість – 200 км/год.

Hyundai Ioniq 9 вийде на ринок Кореї та США у першій половині 2025 року, а на ринку Європи та інших країн з’явиться наприкінці року. Специфікації та ціни будуть оголошені пізніше.

Наверх