На автосалоні в Шанхаї відбувся офіційний дебют нового покоління преміального седана Lexus ES. У компанії заявили, що це найбільша модернізація за весь час існування моделі.
Седан від Lexus більше не є преміальної версією Toyota Camry, бо побудований на оновленій платформі TNGA-K. Її конструкція перероблена так, що тепер підходить і для «чистих» електрокарів. А ще модель нового покоління стала крупнішою за розмірами. Тепер Lexus ES, якому пророкують місце флагмана в лінійці компанії, досягає у довжину 5140 мм при колісній базі 2950 мм. Його ширина та висота складають 1920 і 1560 мм відповідно. Тобто новинка майже порівнянна з представницьким LS.
Що стосується екстер’єру Lexus ES, то тут теж кардинальні зміни. Модель відійшла від традиційного седана і тепер більше нагадує ліфтбек. У новому поколінні вона позбулася фірмової решітки радіатора, але отримала великий повітрозабірник, інтегрований в бампер, і масивні повітроводи. А фари та задні ліхтарі (виконані у формі єдиного блоку) стали значно тонше. На кормі увагу також привертає напис з назвою марки, а з боків – стильні виштамповки.
Але головним нововведенням є електрична силова установка. Версія Lexus ES 350e комплектується одним електромотором, встановленим на задній осі, потужністю 224 к. с. Варіант ES 500e повнопривідний. Його установка генерує 343 к. с. Запас ходу новинки складе 685 і 610 км відповідно. Крім повністю електричних варіантів компанія запропонує і гібридні на основі 2,0-літрового двигуна. Дата виходу моделі на ринок не називається.