Модельна лінійка компанії Xiaomi поповнилася новим електричним кросовером з індексом YU7. Він отримав широкий список устаткування та значний запас ходу, склавши конкуренцію на ринку Tesla Model Y.
Xiaomi YU7 слідує по стопах вже представленого SU7 та є високопродуктивним преміальним кросовером зі стильним дизайном. У електромобіля обтічний кузов з передню частину у вигляді «акулячого носа», капотом-мушлею, зігнутим дахом та піднятою задньою частиною. Ще у нього стрілоподібні фари, передній бампер з великим повітрозабірником, розширені крила, задні ліхтарі у формі зігнутої тонкої світлодіодної смуги, два спойлера на кормі та вбудовані вірні ручки.
Модель буде пропонуватися у трьох відтінках: Emerald Green, Titanium Silver і Lava Orange. Вони контрастують з глянцево-чорними акцентами і двоколірними колісними дисками. Також кросовер отримав панорамний скляний дах, а його коефіцієнт лобового опору складає 0,245. Що стосується габаритів, то в довжину YU7 досягає 4999 мм при колісній базі 3000 мм. Його ширина і висота складають 1996 та 1600 мм відповідно.
Салон моделі високотехнологічний, але при цьому виконаний у мінімалістичному стилі. У ньому домінує 16,1-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, а також панорамний дисплей HyperVision розміром 43,3 дюйма, який знаходиться біля основи лобового скла і перегукується з екраном Panoramic iDrive від BMW. Він настроюється і може працювати як приладова панель, навігаційний дисплей і екран переднього пасажира.
У салоні встановлені крісла з функцією нульової гравітації, які відкидаються одним дотиком, а також мають функцію 10-точкового масажу. Задні сидіння мають електрорегулювання спинки і їх можна нахиляти від 100 до 135°. Оздоблення виконано зі шкіри Nappa. Для пасажирів другого ряду ще передбачена спеціальна система клімат-контролю і розважальна система з двома екранами. У Xiaomi заявили, що YU7 отримає передову технологію допомоги водієві. І це стало можливим завдяки датчику LiDAR на даху, 4D-радару міліметрового діапазону, 12 ультразвуковим радарам та 11 камерам високої чіткості.
Незважаючи на те, що салон электрокроссовера зробили максимально просторим і комфортним, не забули і про багажний відсік, який також вийшов досить містким. Його обсяг становить 678 літрів, а при складених задніх сидіннях збільшується до 1758 літрів. Ще є багажник на 141 літр попереду.
Xiaomi YU7 буде доступний у трьох конфігураціях. Базова версія буде оснащуватися одним електромотором потужністю 320 к. с. і 528 Нм крутного моменту. Розгін з місця до «сотні» буде займати 5,9 секунди, а максимальна швидкість складе 240 км/год. Запас ходу до 835 км забезпечить батарея на 96,3 кВтг.
Версія YU7 Pro отримає двомоторну повнопривідну систему потужністю 496 к. с. і 690 Нм крутного моменту. До «сотні» він розганяється за 4,3 секунди, а запас ходу складає 760 км. Топовий Xiaomi YU7 оснащений модернізованою двомоторною повнопривідною системою на 690 к. с. і 866 Нм. Розгін від 0 до 100 км/год у неї займає всього 3,2 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці в 253 км/ч. Його запас ходу з батареєю на 101,7 кВтг дорівнює 770 км.
Завдяки 800-вольтовій архітектурі поповнити запас ходу до 620 км на станціях швидкого струму можна за 12 хвилин. Ще YU7 отримав двоважільну передню та п’ятиважільну задню підвіску з пневмопружинами. Вони забезпечують кросоверу п’ять рівнів регулювання дорожнього просвіту до 222 мм. Можна відзначити і наявність високопродуктивної гальмівної системи з чотирьохпоршневими супортами Brembo.
Старт продажів новинки намічений на липень 2025 року, тоді ж оголосять і її вартість. Очікується, що ціна буде на рівні 200 000 юанів (близько 27 800 доларів).