Toyota підготувала дві фінальні версії GR Supra. Вони вийдуть обмеженим тиражем і будуть доступні на ринку Японії та Європи. Перша отримала приставку Final Edition у назві, а друга – Lightweight Evo.
Версія GR Supra Lightweight Evo покликана відзначити останній рік цієї моделі на ринку. Вона отримала перенастроєну підвіску та адаптивні амортизатори, а також додаткову розпорку на днищета покращений розвал коліс. Останній дає краще зчеплення на поворотах. Також модель отримала новий спойлер з вуглецевого волокна й інші вентиляційні отвори на передніх крилах. Ще візуальної агресії додають 19-дюймові ковані алюмінієві колісні диски матово-чорного кольору, взуті у шини Michelin Pilot Super Sport.
Салон цієї спецверии оброблений чорною алькантарою з червоною строчкою. Є також відповідні ремені безпеки і спортивні акценти. А ось технічно версія Lightweight Evo не відрізняється від стандартної GR Supra. Вона оснащується 3,0-літровим шестициліндровим турбодвигуном потужністю 340 к. с., який працює у парі з механічною коробкою передач.
Версія Toyota GR Supra Final Edition вийшла куди цікавіше. Вона оснащується модернізованим 3,0-літровим шестициліндровим турбодвигуном BMW Z4. Він видає 429 к. с. і 570 Нм крутного моменту, що на 94 к. с. і 70 Нм більше, ніж у стандартної GR Supra. Досягти таких показників вдалося за рахунок установки перенастроенних елементів управління двигуном та каталізатора з низьким протитиском, а ще нового повітрозабірника.
Toyota не зупинилася на цьому, автомобіль оснастили покращеним охолодженням і вдосконаленим активним диференціалом, титановим вихлопом Akrapovic і підвіскою з регульованими амортизаторами. Ще перенастроїли шасі і збільшили кут розвалу коліс для кращої керованості. Їздить версія Final Edition на 19-дюймових колісних дисках, взутих у шини Michelin Pilot Sport Cup 2.
Не обійшлося і без зовнішніх змін. GR Supra Final Edition отримав ряд елементів кузова з карбону, а саме вентильований капот, антикрило на кормі, передній спліттер та патрубки вихлопної системи. У салоні встановлена пара карбонових ковшеобразных сидінь Recaro Podium CF. Крісло водія обтягнуте червоною алькантарою, а пасажира – чорною. Ремені безпеки також виконані у червоному кольорі. Як акценти використані вставки з вуглецевого волокна.
Тираж спецверсий Toyota GR Supra складе 300 одиниць. Вони стануть справжнім «прощальним акордом» для культової моделі.