Porsche презентував найпотужніший 911-й за свою історію. Мова йде про гібридний 911 Turbo S, який дебютував в кузовах купе та кабріолет, і запозичив фірмову систему у Carrera GTS.
Відрізнити новинку можна за активним воздухозаборником в передньому бампері, висувному спліттеру та задньому антикрилу, які дозволяють знизити коефіцієнт аеродинамічного опору на 10%. Також змінилася графіка фар і задніх ліхтарів, ще встановлені нові колісні диски з центральним кріпленням. В якості акцентів виступають вставки в унікальному відтінку Turbonite.
Карбон-керамічні гальма з 16,5-дюймовими дисками спереду та великими 16,1-дюймовими ззаду входять в стандартну комплектацію. Також входить спортивна вихлопна система з титановим глушником і насадками. Але головною особливістю моделі є система T-Hybrid, яка заснована на 3,6-літровому опозитному двигуні, доповненому двома електричними турбонагнітачами та електромотором.
Сумарна віддача 711 к. с. і 800 Нм крутного моменту. Така установка дозволяє спорткару розганятися з місця до «сотні» за 2,5 секунди і розвивати максимальну швидкість до 322 км/ч. Доповнює установку літій-іонна батарея на 1,9 кВтг. Як і завжди, 911 Turbo S отримав повний привід. Нова модель також оснащена новітньою версією системи Porsche Dynamic Chassis Control — регульованими стабілізаторами поперечної стійкості, які працюють від 400-вольтової бортової мережі.
Але всі ці нововведення призвели до збільшення маси спорткара на 81 кг до 1736 кг. Новинки вже доступні для замовлення. Вартість купе Porsche 911 Turbo S починається від 271 тисячі євро, а кабріолета — від 285 тисяч євро.