Авто Інформатор

Новини

Футуристичний дизайн та запас ходу в 450 км: Renault представила новий Trafic E-Tech Electric (фото)

На виставці Solutrans в Ліоні (Франція) компанія Renault представила новий фургон Trafic E-Tech Electric. Він вийде на ринок наступного року і буде пропонуватися одночасно з моделлю з двигуном ICE.

Новинка відрізняється збільшеною потужністю і запасом ходу. Її електромотор видає 201 к. с. потужності та 345 Нм крутного моменту. Живить мотор дві різні батареї. Акумулятор збільшеного запасу ходу буде доступний на старті продажів і він використовує нікель-марганцево-кобальтовую хімію, забезпечуючи пробіг до 450 км. Пізніше Renault запропонує літій-залізо-фосфатну батарею, яка гарантує запас ходу до 350 км на одному заряді.

Запропонують новий фургон Trafic E-Tech Electric в двох варіантах кузовів – стандартному L1 і подовженому L2. Вони пропонують 5,1 і 5,8 кубічних метра вантажного простору відповідно. Довжина вантажного відсіку становить 4,87 метра для версії L1 і 5,27 метра для L2. Обидва варіанти мають висоту 1900 мм, що дозволяє їм заїжджати на підземні парковки.

Фургон отримав логотип Renault, що підсвічується, тонкі світлодіодні ДХО та низько розташовані фари. Передній і задній бампери виглядають знайоме. Задні двері отримали асиметричний дизайн. Доповнюють їх великі ліхтарі. Бічні двері широкі розсувні. Завершують образ чорні пластикові акценти на кузові.

В оснащення салону увійшло триспицеве кермове колесо, численні відсіки для зберігання та оббивка Zeta синьо-зеленого кольору з сірими вставками і контрастною строчкою. Також є 10-дюймова цифрова приладова панель і мультимедія openR evo з 12-дюймовим екраном. Ця система оснащена адаптованої навігацією і планувальником маршрутів.

Новий Renault Trafic E-Tech Electric буде випускатися на заводі в Сандувиле поряд з моделлю з двигуном внутрішнього згоряння. Виробництво планується почати в кінці 2026 року, пізніше до фургона приєднаються моделі з голим шасі, платформою, самоскидом, бортовою платформою і кузовом-фургоном.

To Top