У Китаї відбулася презентація нового фастбеку британського бренду MG — MG7. Наразі марка належить китайській SAIC Motor, що визначило місце прем’єри та деякі особливості інтер’єру новинки.
У MG7 стрімкий силуєт із довгими нахиленими капотом, вузькими хижими фарами, похилим дахом та короткою піднятою задньою частиною. При колісній базі 2778 мм автомобіль досягає 4884 мм у довжину, 1889 мм — у ширину та 1447 мм — у висоту. Встановлений на кормі короткий спойлер висувається на швидкості понад 100 км/год. Замінювати задля моди традиційні бічні дзеркала та дверні ручки на сучасні аналоги дизайнери не захотіли.
Інтер’є оброблено шкірою та замшею. При чому замш використан не лише на сидіннях та дверних картах, а й на передній панелі. На вибір пропонують три кольори: чорний, бордовий та зелений.
Перед водієм — блок, який об’єднав 10,15-дюймову панель приладів та «мультимедійку» у троє більшої діагоналі. Також в наявності проекційний дисплей, на який виводиться вся необхідна водієві інформація про системи автомобіля. У стандартному оснащенні заявлені панорамний дах та аудіосистема Bose із 14 динаміками.
В поміч водієві передбачені 22 системи, включаючи адаптивний круїз-контроль, активну допомогу при водінні (автомобіль може сам перебудовуватися, обганяти та гальмувати), автопаркувальник та функцію дистанційного паркування зі смартфона.
MG7 доступний із 1,5- та 2,0-літровим турбованими двигунами потужністю 180 та 216 к.с. відповідно. Менший агрегат працює у зв’язці із 7-ступінчастим «роботом» з двома зчепленнями, старший — з 9-ступінчастим «автоматом». З місця до 100 км/год топовий фастбек пришвидшується за 6,5 секунди.
Цінник MG7 коливається у діапазоні від 17 400 до 24 700 доларів. Hongqi H6 та Toyota Camry, з яким фастбеку доведеться конкурувати на китайському ринку, коштують дорожче й оснащені скромніше.