Авто Інформатор

Новини

Розкрито подробиці модульної платформи VAN.EA для нових моделей Mercedes-Benz

З 2026 року всі середні та великі фургони Mercedes-Benz Vans почнуть виготовлятися на новій платформі VAN.EA (Van Electric Architecture) і працюватимуть виключно на електротязі.

Платформа VAN.EA розроблена з чистого листа та має три модулі. Перший, що складається з переднього моста та електродвигуна, є стандартним для всіх типів електрофургонів. Другий – у вигляді центральної секції -буде доступний з різними варіантами по довжині і з акумуляторами різної ємності. Третій модуль – це задній міст, з електродвигуном (для машин 4х4) або без нього.

Платформа VAN.EA ляже основою моделей двох основних типів. Це люксові середньорозмірні пасажирські фургони (VAN.EA-P), зокрема для приватного сегменту, з якими компанія хоче вперше вийти на ринки Китаю та США. І комерційні автомобілі преміум-класу (VAN.EA-C), які матимуть різні варіанти вантажопідйомності та запас ходу понад 500 км. Останні можуть бути використані також для машин швидкої допомоги, автовишок, кемперів та ін. 8%.

Всі електрофургони на момент виходу на ринок отримають систему автономного керування Level 2, а до кінця десятиліття – Level 3 для пасажирських моделей (VAN.EA-P) та Level 4 для чисто комерційних (VAN.EA-С).

Легкі електрофургони Mercedes-Benz будуть випускатися на заводі в Яворі (Польща), великі eSprinter, включаючи шасі з кабіною – у Дюссельдорфі та частково у Людвігсфельді. Останню фабрику також почнуть виконувати в якості центру кастомізації eVan, наприклад, для кемперів. На іспанському ж підприємстві Віторія налагодять випуск середньорозмірних фургонів VAN.EA.

Mercedes-Benz Vans вже випустив понад 40 тис. електричних фургонів і в 2023 році запропонує в кожному з сегментів екологічно чисту модель з батарейним живленням. Плани на 2026 рік – зайняти 20% європейського ринку електричних фургонів BEV, а до 2030 довести цей показник до 50%.

 

Наверх