У кросовера Peugeot 3008 з’явився електричний наступник — e-3008. Побудований на платформі STLA Medium альянсу Stellantis він відкриває нову еру в історії французької марки. Ця архітектура розроблена, щоб запропонувати клієнтам швидкісну зарядку, великий запас ходу, потужність та ефективність. Новий Peugeot e-3008 — перша модель, яка її використовує.
Дизайн кросовера розроблений у новій фірмовій стилістиці бренду, що поєднала футуристичний зовнішній вигляд з ефективністю. Аркоподібна лінія даху робить його схожим на фастбек і разом із стрімкими лініями кузова забезпечує відмінний показник аеродинамічного опору. За даними виробника, у Peugeot e-3008 він становить 0,28.
Передня частина кузова привертає увагу широкою безрамковою решіткою радіатора, підкресленою з боків культовими «кігтями, що світяться». Компактні фари інтегровані в тонку смугу, яка проходить під краєм капоту. На кормі — «літаючий» спойлер, який працює на динамічні характеристики електромобіля, та ті ж три «кігті», розвернуті горизонтально.
Незважаючи на компактні габарити — 4540 х 1890 х 1640 мм при колісній базі 2739 мм — новинка обіцяє просторий салон та багажне відділення на 520 літрів. Внутрішній простір організований у новій концепції PEUGEOT Panoramic i-Cockpit. Майже всю передню панель займає вигнутий 21-дюймовий екран. Перед водієм нове компактне рульове колесо з усіченими верхньою та нижньою секціями. Сенсорні кнопки в центрі передньої панелі можна налаштувати для швидкого доступу (до 10 функцій). Джойстик керування автоматичною коробкою передач розташований праворуч від керма, поруч із кнопкою зупинки/запуску двигуна.
У передньому ряду — нові сидіння, що підлаштовуються під форму тіла людини для запобігання болю в спині. Якість повітря в салоні контролює AQS (Air Quality System), яка автоматично активує рециркуляцію. У комплектації GT вона доповнена системою очищення Clean Cabin. Рівень чистоти та якості повітря відображається у правій частині панорамного дисплею. Також в арсеналі кросовера система Hi-Fi Focal Premium з 10 динаміками та 12-канальним підсилювачем потужністю 690 Вт.
У стандартному оснащенні Peugeot e-3008 камера заднього виду з двома ракурсами (стандартний та з висоти пташиного польоту). За доплату запропоновано фірмову систему кругового огляду VisioPark 360 з 4 камерами та 12 датчиками. У поміч водієві передбачений цілий набір різних технологій, у тому числі адаптивний круїз-контроль з функцією Stop&Go, функція напівавтоматичної зміни смуги руху, контроль швидкості, автоматичне екстрене гальмування та інші.
На ринку Peugeot e-3008 запропонують у трьох версіях: двох моноприводних та одній повнопривідній. У моноприводних версіях потужність силової установки кросовера складає 210 та 230 к.с. Максимальний крутний момент в обох випадках 343 Нм. Запас ходу базової модифікації 2WD — 525 км від батареї ємністю 73 кВт•год. Найделекобійніша версія Long Range з блоком на 98 кВт•год проїжджає 700 км без підзарядки.
Повнопривідний e-3008 використовує два двигуни сумарною потужністю 320 к.с.: 210 к.с. та 343 Нм спереду та 113 к.с. та 166 Нм ззаду. Батарея на 73 кВт•год. Запас ходу — 525 км.
Від швидкісного терміналу потужністю 160 кВт батарея поповнюється від 20 до 80% ємності за 30 хвилин. 400-вольтова архітектура Peugeot e-3008 підтримує двонаправлену зарядку, що дозволяє підключати різне електроустаткування.
Серійне виробництво нового Peugeot e-3008 налагодять на заводі в Сошо, Франція. У Європі продажі електрокросовера розпочнуться у лютому 2024 року. Також новинка буде доступна з гібридними силовими агрегатами, але лише на певних ринках.