Британська компанія Watt Electric Vehicle Company (WEVC), яка розробила інноваційний розвізний електромобіль eCV1, уклала договір про співпрацю з норвезьким виробником низьковуглецевого алюмінію – Hydro Extrusion. У результаті це буде перший комерційний електромобіль, виготовлений із застосуванням такого матеріалу, що дозволить на 50% скоротити викиди СО2 при його виробництві.
Зазначимо, що при виробництві однієї тонни алюмінію Hydro Extrusion в атмосферу потрапляє лише 4,0 кг СО2, тоді як у конкурентів цей показник становить 16,7 кг. Це досягнуто не в останню чергу завдяки використанню відновлюваних джерел енергії.
Розвізний фургон eCV1 від WEVC має запатентовану, модульну конструкцію Flex-Tech на основі клеєного алюмінію. Машина спорядженою масою 1750 кг має кращу вантажопідйомність і запас ходу в класі електрофургонів повною масою 3,5 і 4,25 т. Випробування автомобіля розпочали цього року, а серійне виробництво заплановано на 2025 рік.