BYD Auto офіційно представила електричний суперкар YangWang U9. Це друга серійна модель преміального суббренду YangWang після гібридного позашляховика U8, поставленого на конвеєр у квітні 2023 року. Також цього року очікується прем’єра преміального седана Yangwang U7, який дебютував у вересні минулого року.
Електричний гіперкар U9 (Ultimate 9) побудований на платформі e4 та оснащений системою підвіски Disus X. Як стверджується, фірмова підвіска дозволяє автомобілю пересуватися на трьох колесах, стрибати та «танцювати». Сукупна потужність чотирьох електродвигунів (по одному на колесо) складає 1287 к.с. Максимальний крутний момент — 1680 Нм. Електродвигун може обертатися зі швидкістю 21 000 об/хв.
За даними BYD, з місця до 100 км/год суперкар прискорюється за 2,36 секунди та долає драгові 402 метри за 9,78 секунди. На міжнародній трасі Шанхай U9 розігнався до 309,19 км/год. Час кола склав 2 хвилини 17 секунд та 65 мілісекунд. Для порівняння, Porsche Panamera Turbo пройшов його за 2 хвилини 27 секунд та 727 мілісекунд.
Габарити суперкара — 4966 х 2029 х 1295 мм при колісній базі 2900 мм. Споряджена маса — 2475 кг. З них 633 кг важить літій-залізо-фосфатний акумулятор Blade від BYD. Ємність батареї — 80 кВт•год. Запас ходу — 465 км у китайському вимірювальному циклі CLTC. Максимальна потужність заряджання становить 500 кВт. 800-вольтова архітектура дозволяє поповнювати батарею від 30 до 80% ємності за 10 хвилин. Також суперкар підтримує подвійну зарядку, тобто можна одночасно підключати два незалежні зарядні пістолети.
Як і YangWang U8, U9 може виконувати танковий розворот. Він не має лідара, але завдяки DiPilot ADAS (удосконаленій системі допомоги водієві) оснащений автономним асистентом паркування. Коефіцієнт легкості кузова U9 сягає 0,95, жорсткость на кручення — 54 425 Нм. Задній спойлер забезпечує притискну силу до 280 кг. Їздить U9 на 21-дюймових шинах Pirelli P-Zero.
Салон укомплектований трьома РК-екранами із товстими рамками. Два з них (водійський та пасажирський) діагоналлю 10,25 дюйма. Розмір вертикального центрального дисплея — 12,3 дюйма. Досить велике для суперкара рульове колесо оснащене безліччю фізичних кнопок. Система кабіни називається DiLink й оснащена чіпом 5G та 4 нм, розробленим спільно BYD та Qualcomm.
У Китаї прийом замовлень на YangWang U9 вже стартував. Забронювати гіперкар можна з безповоротним депозитом у розмірі 41 675 доларів. Повна вартість автомобіля — 233 380 доларів. BYD обіцяє гарантію на 6 років гарантії або 150 000 км пробігу.
На ринку YangWang U9 конкуруватиме з седаном Lotus Emeya від Geely та Hyper SSR від GAC Aion потужністю 1224 к.с. Також під загрозою популярність на китайському ринку автомобілів Ferrari та Lamborghini.
rewrite this content and keep HTML tags
BYD Auto офіційно представила електричний суперкар YangWang U9. Це друга серійна модель преміального суббренду YangWang після гібридного позашляховика U8, поставленого на конвеєр у квітні 2023 року. Також цього року очікується прем’єра преміального седана Yangwang U7, який дебютував у вересні минулого року.
Електричний гіперкар U9 (Ultimate 9) побудований на платформі e4 та оснащений системою підвіски Disus X. Як стверджується, фірмова підвіска дозволяє автомобілю пересуватися на трьох колесах, стрибати та «танцювати». Сукупна потужність чотирьох електродвигунів (по одному на колесо) складає 1287 к.с. Максимальний крутний момент — 1680 Нм. Електродвигун може обертатися зі швидкістю 21 000 об/хв.
За даними BYD, з місця до 100 км/год суперкар прискорюється за 2,36 секунди та долає драгові 402 метри за 9,78 секунди. На міжнародній трасі Шанхай U9 розігнався до 309,19 км/год. Час кола склав 2 хвилини 17 секунд та 65 мілісекунд. Для порівняння, Porsche Panamera Turbo пройшов його за 2 хвилини 27 секунд та 727 мілісекунд.
Габарити суперкара — 4966 х 2029 х 1295 мм при колісній базі 2900 мм. Споряджена маса — 2475 кг. З них 633 кг важить літій-залізо-фосфатний акумулятор Blade від BYD. Ємність батареї — 80 кВт•год. Запас ходу — 465 км у китайському вимірювальному циклі CLTC. Максимальна потужність заряджання становить 500 кВт. 800-вольтова архітектура дозволяє поповнювати батарею від 30 до 80% ємності за 10 хвилин. Також суперкар підтримує подвійну зарядку, тобто можна одночасно підключати два незалежні зарядні пістолети.
Як і YangWang U8, U9 може виконувати танковий розворот. Він не має лідара, але завдяки DiPilot ADAS (удосконаленій системі допомоги водієві) оснащений автономним асистентом паркування. Коефіцієнт легкості кузова U9 сягає 0,95, жорсткость на кручення — 54 425 Нм. Задній спойлер забезпечує притискну силу до 280 кг. Їздить U9 на 21-дюймових шинах Pirelli P-Zero.
Салон укомплектований трьома РК-екранами із товстими рамками. Два з них (водійський та пасажирський) діагоналлю 10,25 дюйма. Розмір вертикального центрального дисплея — 12,3 дюйма. Досить велике для суперкара рульове колесо оснащене безліччю фізичних кнопок. Система кабіни називається DiLink й оснащена чіпом 5G та 4 нм, розробленим спільно BYD та Qualcomm.
У Китаї прийом замовлень на YangWang U9 вже стартував. Забронювати гіперкар можна з безповоротним депозитом у розмірі 41 675 доларів. Повна вартість автомобіля — 233 380 доларів. BYD обіцяє гарантію на 6 років гарантії або 150 000 км пробігу.
На ринку YangWang U9 конкуруватиме з седаном Lotus Emeya від Geely та Hyper SSR від GAC Aion потужністю 1224 к.с. Також під загрозою популярність на китайському ринку автомобілів Ferrari та Lamborghini.