Авто Інформатор

Новини

Подовжений бронеавтомобіль “Новатор” випробували з бойовим модулем “Таврія”

Конструкторсько-виробниче підприємство «Українська бронетехніка» провела випробування своєї нової, 10-місної машини «Новатор» із вітчизняним бойовим модулем «Таврія-14,5». На даху бронеавтомобіля була змонтована турель із кулеметом КПВТ калібру 14,5 мм, причому з дистанційним керуванням.

Система стабілізації дозволяє ефективно вести вогонь на ходу. Оптико-електронний модуль забезпечує виявлення цілей на відстані до 5 км. Боєкомплект складається з 200 набоїв. Бойовий модуль має рівень балістичного захисту Level 1 згідно STANAG 4569.

Відзначимо, що новий варіант бронеавтомобіля “Новатор” подовжений на 10 см і має повністю закритий кузов, що вміщує до 10 осіб. Споряджена маса складає 9660 кг, а вантажопідйомність 3340 кг. Шасі Ford F-550 було посилено. Задня підвіска замість пружин отримала ресори, по два амортизатори, а також пневмобалони, які дозволяють регулювати жорсткість та величину дорожнього просвіту.

Під капотом встановлений 6,7-літрова V-подібна «вісімка» потужністю 300 к. с., що працює в парі з автоматичною коробкою передач – на 6 або 10 ступенів. Максимальна швидкість становить 135 км/год.

rewrite this content and keep HTML tags

Конструкторсько-виробниче підприємство «Українська бронетехніка» провела випробування своєї нової, 10-місної машини «Новатор» із вітчизняним бойовим модулем «Таврія-14,5». На даху бронеавтомобіля була змонтована турель із кулеметом КПВТ калібру 14,5 мм, причому з дистанційним керуванням.

Система стабілізації дозволяє ефективно вести вогонь на ходу. Оптико-електронний модуль забезпечує виявлення цілей на відстані до 5 км. Боєкомплект складається з 200 набоїв. Бойовий модуль має рівень балістичного захисту Level 1 згідно STANAG 4569.

Відзначимо, що новий варіант бронеавтомобіля “Новатор” подовжений на 10 см і має повністю закритий кузов, що вміщує до 10 осіб. Споряджена маса складає 9660 кг, а вантажопідйомність 3340 кг. Шасі Ford F-550 було посилено. Задня підвіска замість пружин отримала ресори, по два амортизатори, а також пневмобалони, які дозволяють регулювати жорсткість та величину дорожнього просвіту.

Під капотом встановлений 6,7-літрова V-подібна «вісімка» потужністю 300 к. с., що працює в парі з автоматичною коробкою передач – на 6 або 10 ступенів. Максимальна швидкість становить 135 км/год.

Наверх