Авто Інформатор

Новини

Китайці анонсували серійний автомобіль із твердотільний акумулятором

IM Motors, спільне підприємство SIAC, Alibaba та Zhangjiang Hi-Tech, анонсувала прем’єру «першого у світі серійного автомобіля з твердотільною батареєю». Презентація новинки відбудеться 8 квітня під час технологічної конференції компанії.

Твердотільний блок встановили на електричний кросовер IM L6. Від існуючих батарей він відрізняється твердим електролітом. У разі L6 використано запатентований нанорозмірний електроліт власної розробки. Імовірно, він стійкіший до високих температур і дозволяє використовувати надшвидку зарядку. У кросовера — напругою майже 900 В.

Катод акумулятора покритий матеріалом із надвисоким вмістом нікелю. Анод виготовлений із композитного кремній-вуглецевого матеріалу нового покоління з високою питомою щільністю. Також IM заявляє, що блок має додаткову теплоізоляцію та вогнезахисні матеріали. Все це в комплексі робить батарею менш схильною до спалаху або вибуху.

Відомо, що ємність твердотільного блоку у IM L6 становить 130 кВт•год. Без підзарядки такий кросовер зможе проїжджати 800 км WLTP. На ринку він з’явиться у травні цього року.

rewrite this content and keep HTML tags

IM Motors, спільне підприємство SIAC, Alibaba та Zhangjiang Hi-Tech, анонсувала прем’єру «першого у світі серійного автомобіля з твердотільною батареєю». Презентація новинки відбудеться 8 квітня під час технологічної конференції компанії.

Твердотільний блок встановили на електричний кросовер IM L6. Від існуючих батарей він відрізняється твердим електролітом. У разі L6 використано запатентований нанорозмірний електроліт власної розробки. Імовірно, він стійкіший до високих температур і дозволяє використовувати надшвидку зарядку. У кросовера — напругою майже 900 В.

Катод акумулятора покритий матеріалом із надвисоким вмістом нікелю. Анод виготовлений із композитного кремній-вуглецевого матеріалу нового покоління з високою питомою щільністю. Також IM заявляє, що блок має додаткову теплоізоляцію та вогнезахисні матеріали. Все це в комплексі робить батарею менш схильною до спалаху або вибуху.

Відомо, що ємність твердотільного блоку у IM L6 становить 130 кВт•год. Без підзарядки такий кросовер зможе проїжджати 800 км WLTP. На ринку він з’явиться у травні цього року.

Наверх