Авто Інформатор

Новини

З’явилися перші фото нового семимісного електричного Porsche

Анонсований рік тому супер-кросовер Porsche K1 починає набувати реальних форм. Фотошпигунам вдалося зняти прототип майбутнього флагмана електричної лінійки під час динамічних випробувань на полігоні компанії.

Зовні він схожий на новий Porsche Macan Electric. Зокрема, дизайном світлодіодних фар та закругленою смугою задніх ліхтарів. Але громіздка обшивка та фальшиві деталі не дозволяють розглянути майбутній супер-кросовер у деталях.

На змімках добре видно, що майбутній флагман такий же високий, як Cayenne, але з більш плоским дахом та більш прямою задньою частиною. При цьому дорожній просвіт нижчий, а колісна база більша. За деякими даними, довжина K1 становитиме близько п’яти метрів.

Porsche K1 стане першою моделлю на основі нової платформи SSP Sport. Кросовер укомплектують новим синхронним електродвигуном, високопродуктивною батареєю та технологією швидкої зарядки. Потужність електричної системи становитиме 920 В. З батарей ємністю 100 кВт•год. новий флагман зможе проїжджати понад 700 км без підзарядки по WLTP.

Також йому обіцяють «абсолютно новий досвід усередині», «високу продуктивність» та автоматизоване водіння. Складна пневматична підвіска з багатьма налаштуваннями дозволить регулювати дорожній просвіт залежно від дорожніх умов. Кожне колесо управлятимется окремо.

На ринку серійний Porsche K1 з’явиться у 2027 році. Повнопривідний флагман очолить лінійку із семи окремих моделей. Виробництво K1 планують налагодити на заводі компанії у Лейпцигу, паралельно з електричним Macan.

rewrite this content and keep HTML tags

Анонсований рік тому супер-кросовер Porsche K1 починає набувати реальних форм. Фотошпигунам вдалося зняти прототип майбутнього флагмана електричної лінійки під час динамічних випробувань на полігоні компанії.

Зовні він схожий на новий Porsche Macan Electric. Зокрема, дизайном світлодіодних фар та закругленою смугою задніх ліхтарів. Але громіздка обшивка та фальшиві деталі не дозволяють розглянути майбутній супер-кросовер у деталях.

На змімках добре видно, що майбутній флагман такий же високий, як Cayenne, але з більш плоским дахом та більш прямою задньою частиною. При цьому дорожній просвіт нижчий, а колісна база більша. За деякими даними, довжина K1 становитиме близько п’яти метрів.

Porsche K1 стане першою моделлю на основі нової платформи SSP Sport. Кросовер укомплектують новим синхронним електродвигуном, високопродуктивною батареєю та технологією швидкої зарядки. Потужність електричної системи становитиме 920 В. З батарей ємністю 100 кВт•год. новий флагман зможе проїжджати понад 700 км без підзарядки по WLTP.

Також йому обіцяють «абсолютно новий досвід усередині», «високу продуктивність» та автоматизоване водіння. Складна пневматична підвіска з багатьма налаштуваннями дозволить регулювати дорожній просвіт залежно від дорожніх умов. Кожне колесо управлятимется окремо.

На ринку серійний Porsche K1 з’явиться у 2027 році. Повнопривідний флагман очолить лінійку із семи окремих моделей. Виробництво K1 планують налагодити на заводі компанії у Лейпцигу, паралельно з електричним Macan.

Наверх