Geely представила двомоторну версію електропікапа RD6, першої серійної моделі суббренду Radar, запущеної у 2022 році. Під цією маркою на ринок вийде декілька пікапів, кросоверів, позашляховиків та мотоциклів.
Відмінності повнопривідної версії від базового задньопривідного RD6 починаються з назви. На ринок «повнопривідник» вийде під власним ім’ям Radar Horizon. Зовні його можна ідентифікувати за великим написом «Radar» на закритій панелі між передніми фарами.
Салон оформлений у стилістиці оновленого кросовера Geely Okavango. Також кросовер став донором частини зовнішніх панелей кабіни, але платформа у Radar Horizon інша. У його основі лежить архітектура MAP. Це вантажна версія SEA, яка використовується іншими електромобілями холдингу Geely.
Габаритна довжина Radar Horizon — 5260 мм, ширина — 1900 мм, висота — 1880 мм. Відстань між осями — 3120 мм. Розмір дорожнього просвіту — 230 мм. Глибина броду, що долається — 815 мм. Підвіска у пікапа пружинна: спереду — типу McPherson, ззаду — незалежна багатоважільна. Колісні диски — 17 або 18 дюймів.
Корисна довжина вантажної платформи — 1525 мм, місткість — 1200 л (до верхньої краю борту). Додатковий передній багажник розрахований на 70 літрів вантажу. У ніші під подушками сидінь другого ряду вміщається ще 48 л багажу.
Вантажопідйомність Horizon — від 815 до 865 кг залежно від обладнання. Максимально допустима маса причепа на буксирі — 3 тонни. У стандартному оснащенні передбачено розетку на 15 Вт (на лівому борту кузова). За бажанням клієнта, виробник встановить до п’яти побутових розеток загальною потужністю 21 Вт.
На передній осі встановлений електродвигун віддачею 156 к.с. та 210 Нм крутного моменту, на задній — 272 к.с. та 384 Нм. Сукупна потужність силової установки — 428 к.с. Максимальний крутний момент — 594 Нм. З місця до 100 км/год «повнопривідник» прискорюється за 4,5 секунди. Максимальна швидкість сягає 190 км/год.
Батарея доступна ємністю 73 та 86 кВт•год на вибір. З блоком меншої ємності пікап проїжджає 460 км за китайським вимірювальним циклом CLTC. Акумулятор на 86 кВт год забезпечує пробіг у 520 км.
У Китаї продажі повнопривідного електропікапа Radar Horizon вже стартували. Цінник варіюється від 25 090 до 30 600 доларів.
rewrite this content and keep HTML tags
Geely представила двомоторну версію електропікапа RD6, першої серійної моделі суббренду Radar, запущеної у 2022 році. Під цією маркою на ринок вийде декілька пікапів, кросоверів, позашляховиків та мотоциклів.
Відмінності повнопривідної версії від базового задньопривідного RD6 починаються з назви. На ринок «повнопривідник» вийде під власним ім’ям Radar Horizon. Зовні його можна ідентифікувати за великим написом «Radar» на закритій панелі між передніми фарами.
Салон оформлений у стилістиці оновленого кросовера Geely Okavango. Також кросовер став донором частини зовнішніх панелей кабіни, але платформа у Radar Horizon інша. У його основі лежить архітектура MAP. Це вантажна версія SEA, яка використовується іншими електромобілями холдингу Geely.
Габаритна довжина Radar Horizon — 5260 мм, ширина — 1900 мм, висота — 1880 мм. Відстань між осями — 3120 мм. Розмір дорожнього просвіту — 230 мм. Глибина броду, що долається — 815 мм. Підвіска у пікапа пружинна: спереду — типу McPherson, ззаду — незалежна багатоважільна. Колісні диски — 17 або 18 дюймів.
Корисна довжина вантажної платформи — 1525 мм, місткість — 1200 л (до верхньої краю борту). Додатковий передній багажник розрахований на 70 літрів вантажу. У ніші під подушками сидінь другого ряду вміщається ще 48 л багажу.
Вантажопідйомність Horizon — від 815 до 865 кг залежно від обладнання. Максимально допустима маса причепа на буксирі — 3 тонни. У стандартному оснащенні передбачено розетку на 15 Вт (на лівому борту кузова). За бажанням клієнта, виробник встановить до п’яти побутових розеток загальною потужністю 21 Вт.
На передній осі встановлений електродвигун віддачею 156 к.с. та 210 Нм крутного моменту, на задній — 272 к.с. та 384 Нм. Сукупна потужність силової установки — 428 к.с. Максимальний крутний момент — 594 Нм. З місця до 100 км/год «повнопривідник» прискорюється за 4,5 секунди. Максимальна швидкість сягає 190 км/год.
Батарея доступна ємністю 73 та 86 кВт•год на вибір. З блоком меншої ємності пікап проїжджає 460 км за китайським вимірювальним циклом CLTC. Акумулятор на 86 кВт год забезпечує пробіг у 520 км.
У Китаї продажі повнопривідного електропікапа Radar Horizon вже стартували. Цінник варіюється від 25 090 до 30 600 доларів.