Toyota Land Cruiser Prado 250 нового покоління дебютував ще влітку минулого року. На рідному ринку марки та у США продажі новинки стартували ще на початку цього року. Тоді як до Європи позашляховик нового покоління дістався лише зараз.
Першим оцінити новий Land Cruiser Prado 250 зможуть шанувальники Toyota з Великої Британії. Європейцям позашляховик пропонують у двох комплектаціях: Invincible та First Edition за ціною 94 та 100 тисяч доларів. Для порівняння, на ринку Північної Америки топова версія First Edition коштує на 23 тисячі дешевше.
Зовнішньо і оснащенням «європейський» Land Cruiser Prado 250 нічим не відрізняється від версій, доступних у Китаї та США. Новинка доступна з двома різними варіантами оформлення передньої частини кузова. Основна їхня відмінність — форма фар. У комплектації First Edition вони класичні круглі, як Land Cruiser 40 1960-х років. Також можна обрати прямокутні фари.
«Європейський» Land Cruiser Prado 250, як і версія для японського ринку, укомплектований 2,8-літровим дизельним двигуном потужністю 201 к.с. Тоді як у Китаї та США пропонують гібридну версію позашляховика. У Європі вона з’явиться лише у 2025 році.
rewrite this content and keep HTML tags
Toyota Land Cruiser Prado 250 нового покоління дебютував ще влітку минулого року. На рідному ринку марки та у США продажі новинки стартували ще на початку цього року. Тоді як до Європи позашляховик нового покоління дістався лише зараз.
Першим оцінити новий Land Cruiser Prado 250 зможуть шанувальники Toyota з Великої Британії. Європейцям позашляховик пропонують у двох комплектаціях: Invincible та First Edition за ціною 94 та 100 тисяч доларів. Для порівняння, на ринку Північної Америки топова версія First Edition коштує на 23 тисячі дешевше.
Зовнішньо і оснащенням «європейський» Land Cruiser Prado 250 нічим не відрізняється від версій, доступних у Китаї та США. Новинка доступна з двома різними варіантами оформлення передньої частини кузова. Основна їхня відмінність — форма фар. У комплектації First Edition вони класичні круглі, як Land Cruiser 40 1960-х років. Також можна обрати прямокутні фари.
«Європейський» Land Cruiser Prado 250, як і версія для японського ринку, укомплектований 2,8-літровим дизельним двигуном потужністю 201 к.с. Тоді як у Китаї та США пропонують гібридну версію позашляховика. У Європі вона з’явиться лише у 2025 році.