Nio пішла шляхом більшості китайських виробників, які регулярно оголошують про запуск нових брендів. Першим презентовано новий сімейний бренд Onvo, раніше відомий під кодовою назвою Alps. У вересні на ринок Китаю вийде його «первісток» — електричний кросовер L60 зі стартовим цінником 30 500 доларів.
Його основним конкурентом називають Tesla Model Y. Обійти «американця» Onvo L60 дозволить 900-вольтова архітектура та запас ходу близько 1000 км за китайським вимірювальним циклом CLTC. Таку далекобійність кросоверу забезпечать три акумуляторні блоки від BYD.
Як кажуть у Nio, L60 ефективніший, ніж Model Y. Споживання китайського кросовера — 8,2 км на 1 кВт•год. Цим він багато в чому завдячує обтікаємому силуету. Як стверджується, Onvo L60 — найефективніший кросовер на ринку за аэродинамікою. Коефіцієнт лобового опору моделі лише 0,229 Cd.
Габарити новинки не розкриваються. Зі слів розробників, завдяки коротким навісам кросовер запропонує максимально просторий салон із безліччю відсіків для зберігання особистих речей. Як стверджується, «завдяки геніальній конструкції відсіків для зберігання кожен пасажир може взяти із собою свій багаж».
Onvo L60 оснащений тим самим набором розширених функцій допомоги водієві, що й власні моделі Nio. Зокрема, функцією заміни акумуляторного блока. У цьому випадку продовжити подорож можна вже через 3 хвилини після заїзду на станцію заміни акумуляторів Nio. Їх понад 1000 на всій території Китаю. Також батарею кросовера можна заряджати традиційним способом на 25 000 власних зарядних громадських станціях компанії.
Пізніше Nio представить свій другий суббренд під кодовою назвою Firefly. Він випускатиме більш доступні компактні електромобілі для європейського ринку.